HighSider - HETare än någonsin!

Nicke 98

2T luktar gott...
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Honda CR 250R -05
Nu har vi gjort det... Henke och jag har gjort en "Humlan"!!!

Vi har kört vår privatekonomi i botten och hyrt in en tok-snabb A-FÖRARE till nästa säsong. För att överhuvudtaget kunna få med den här snabbisen var vi tvungna att utöver det minst sagt FETa kontraktet också gå och köpa ett 180hk-monster. Så nu när Henke och jag går ner till 5% körtid, kan kanske vi också trava upp på pallen och ta åt oss äran..? :tummenupp

/N

Grattis! Äntligen så förstår ni hur man når framgång i ERF ;)

Vad blev det för hoj? kraschad R1 a'la Deutschland?

Tåbbä skrev:
Grattis! Äntligen så förstår ni hur man når framgång i ERF ;)

Vad blev det för hoj? kraschad R1 a'la Deutschland?

Näpp, Rossi ringde. Han skulle sälja sin M1a o eftersom vi är gamla polare så fick jag ett bra pris. Men sen ringde min namne, Nicke Hayden, och erbjöd sin RCV till ett ännu bättre pris så då tog vi den. Han funderade förresten dessutom på att byta nummer till 98!
Iofs så ligger vi fortfarande en bra bit efter Mumlans killer-sukka men Hondan kan nog göra sitt jobb bra nog.

/N

Last edited:
Nicke 98 skrev:
Näpp, Rossi ringde. Han skulle sälja sin M1a o eftersom vi är gamla polare så fick jag ett bra pris. Men sen ringde min namne, Nicke Hayden, och erbjöd sin RCV till ett ännu bättre pris så då tog vi den. Han funderade förresten dessutom på att byta nummer till 98!
Iofs så ligger vi fortfarande en bra bit efter Mumlans killer-sukka men Hondan kan nog göra sitt jobb bra nog.

/N

Bild bifogas

Vem blir er A-förare? Biaggi :tummenupp

:corn

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    123 KB · Visningar: 547
Kristian Salö skrev:
Bild bifogas

Vem blir er A-förare? Biaggi :tummenupp

:corn

NO COMMENT

Affären är inte avslutad och kontraktet är inte undertecknat ännu. Vi har kommit långt i förhandlingarna och det blir INTE billigt. Men kan Mumlan så kan vi. Återkommer i ärendet.

Schysst bild förresten!

Nicke 98 skrev:

Vi har kört vår privatekonomi i botten och hyrt in en tok-snabb A-FÖRARE till nästa säsong. För att överhuvudtaget kunna få med den här snabbisen var vi tvungna att utöver det minst sagt FETa kontraktet också gå och köpa ett 180hk-monster. Så nu när Henke och jag går ner till 5% körtid, kan kanske vi också trava upp på pallen och ta åt oss äran..? :tummenupp

/N
Här fuskas det ordentligt, minsann!!!!
Kravet på att vara b-förare? Har ni glömt att man måste vara b-förare för att köra i HSR? Jaja, då får jag väl trimma ännu mer i vinter.

Gör ni detta bara för att ni FETförlorade Rossi-tävlingen? Jag vet inte om ni fick ge, men jag vet ju att jag fick flera sköna tillfällen på en enda tävling... :arsele

/For Rent

Vad är detta, i våras snackade ni om stjärnstatus i ERF, i ett desperat försök att glänsa så dekalades #98 med stora stjärnor, men hur än mycket man borstar en gris så blir det inget annat en en gris.

Vi är mycket besvikna på att er fulhoj såldes efter endast 5000 mils bankörning, inser ni vilken press ni kommer att ha 2006, har man en ny lyxräcer så duger det inte att ligga på topp tio.

En Småländsk raket med stjärnor på kåpan
I regnet på Anderstorp dom halkade i såpan
Bad i bollhavet och mek i depån
Team The Båtten is Nådd drog ifrån
Håll er på hjulen nästa år
Så ska ni se att det går.

Nicke 98 skrev:

/N

Er tilltänkta A-förare har tydligen jordens vinnarskalle. Kommer bli kul o se han skälla som en tok på er när ni tappar alla platser han kört upp.... Det ska bli kul. Lycka till! :smasha

GSXR1100R skrev:
En Småländsk raket med stjärnor på kåpan
I regnet på Anderstorp dom halkade i såpan
Bad i bollhavet och mek i depån
Team The Båtten is Nådd drog ifrån
Håll er på hjulen nästa år
Så ska ni se att det går.

:Bugar Ooouuhh! j-velberg va' du var kompis med pennan, eller tangentbordet kanske!
F-n, du har rätt. Vi är ganska skabbiga som sålde den efter så få mil. Faktum är att det är helt j-vla otroligt att det hållt så bra. Men service gör nytta. Ömt vårdad hos Highsider borgar för fortsatta framgångar hos de nya ERF-tävlande ägarna!

Roddjer: Jo, vi inser väl kanske inte riktigt vad vi gett oss in på, men som sagt 5% körtid ska vi väl inte tappa så många placeringar på?!!
Hur f-n vi än bär oss åt kommer vi aldrig att klämma åt Fumlan. Jag menar... differansen i plånboktjocklek är svår att bortse från!

Oscar: Skit ner dig!

Nr:18 skrev:
Här fuskas det ordentligt, minsann!!!!
Kravet på att vara b-förare? Har ni glömt att man måste vara b-förare för att köra i HSR? Jaja, då får jag väl trimma ännu mer i vinter.

Här fuskas ingenting - - ERF är en lagsport :7peta

roddjer_daddy skrev:
Er tilltänkta A-förare har tydligen jordens vinnarskalle. Kommer bli kul o se han skälla som en tok på er när ni tappar alla platser han kört upp.... Det ska bli kul. Lycka till! :smasha
Jag kommer troligen endast göra ett par besök på banan nästa år men jag ska definitivt vistas i depån lite oftare än så för att följa doku-såpan "team 98".
:hihi

Nicke 98 skrev:

/N

MUHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA

Jag vet, jag vet!!!
:banana :banana :banana

Nicke - min tystnad är DYR!
:tungan
:fakta
;)

Back