Highland på Kanal5

Ja om nån skulle få för sig och skänka mig en sån så pm:a mig så ska ni få adressen :D

De som har kört den. Vad tycker de? Hur är den på "långfärder"? Bättre än en "KTM"? Motorkaraktär? Vrid? Effekt? Wheelies? :va

vi som har kört den säger mums! köp ingen av äldre modell dock.. om ni nu inte gillar att meka såklart.. kung på bakan iaf, sen finns det massa roliga extra tillbehör också, 340mm skiva + 6kolvs isr ok, öhlins dämpare, motortrim, kolfiber m.m. kollan in på www.uohighland.tk för mer info

johanp skrev:
vi som har kört den säger mums! köp ingen av äldre modell dock.. om ni nu inte gillar att meka såklart.. kung på bakan iaf, sen finns det massa roliga extra tillbehör också, 340mm skiva + 6kolvs isr ok, öhlins dämpare, motortrim, kolfiber m.m. kollan in på www.uohighland.tk för mer info
ja har haft en o att sälja den var de dummaste ja har gjort i hela mitt liv tror ja!! men om någon vill köpa en så vet ja om 5st!!!!

Jämfört med japanska hojar är den dyr, jämfört med italienare så är den väl inte speciellt dyr. Det är svårt att få till en kostnadseffektiv produktion i sverige, speciellt när man tillverkar i liten skala.

Silwer skrev:
den verkar väl dyr med tanke på vad den är.
Det måste ju verkligen vara rätt köpare på en sån där.

den kosta så mycke som 137 000 kr
topp fart på 200 85 hk vid 6000 rpm 2-cyl 4 takt väger 166 kg rättelse :tungan och nu görs en del husaqvana i vårat vakra land ingen vi ha köp tillbaka en del rättigheter :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman