High chair cirkel

Varför kan inte jag :va Kanske för att jag är dum i huvudet :kocko eller :huvet
 
Man kan ju fråga sig hur svårt det blir med ett sånt bakdrev, respektive, hur mycket standardhoj är det kvar.

(Om svaret på fråga 1 är "Det är lika svårt ändå" så blir mitt svar "Varför byter man då?")

koop skrev:
herrejävlar!
men kolla in bakdrevet...
 
Pejo skrev:
Man kan ju fråga sig hur svårt det blir med ett sånt bakdrev, respektive, hur mycket standardhoj är det kvar.

(Om svaret på fråga 1 är "Det är lika svårt ändå" så blir mitt svar "Varför byter man då?")

Det är nog lättare att få upp den på slangen med drevet utan att öka för mycket i fart. Men när man väll är uppe så är det nog inte så mycket lättare.

\Masonit
 
Pejo skrev:
Man kan ju fråga sig hur svårt det blir med ett sånt bakdrev, respektive, hur mycket standardhoj är det kvar.

QUOTE]


Jag bygger gärna om din hoj med en 70 pinnars bakdrev och vad det nu är du anser göra det lättare för det där tricket. Klarar du sen av tricket så bjuder jag på drevet och allt annat som gått åt :tummenupp
 
:yoparty :Bugar :tungan
Gryyyymt!!!! Bara att sticka ut å träna... :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top