High Chair 12

Rigge skrev:
Kör utan hjälm så det står nåt på spel du då... det är ju inte ett dugg spännande att köra annars. Har man störtkruka är man helgarderad.

Nu har ju du varit lustig för en hel vecka... :rolleyes: Skrev till att börja med att det sög att TITTA på, jag kör inte för o visa upp mig. Tror du fattar vad jag menar egentligen, vet inte om du var på ghostriderdagen senast? Alla började gå rätt snabbt när det blev "proffsens" tur att köra sin stunttävling. När de var klara hade säkert hälften åkt hemåt. Kan inte prata för andra men tex ett gäng som satt i närheten drog för att det blev "segt och händelselöst" som de själva utryckte sig. Personligen tycker jag att de två motarderna som stunta var helt överlägset roligast att se, mera spänning helt enkelt!!

Då är era fuelmediafilmer fan så mycket roligare att kolla på hemma vid datorn än att se ombyggda streetfighters med puckar o stöd mm mm stunta live! Mera svensson helt enkelt... Trevlig helg :öl

Suomalainen skrev:
Nu har ju du varit lustig för en hel vecka... :rolleyes: Skrev till att börja med att det sög att TITTA på, jag kör inte för o visa upp mig. Tror du fattar vad jag menar egentligen, vet inte om du var på ghostriderdagen senast? Alla började gå rätt snabbt när det blev "proffsens" tur att köra sin stunttävling. När de var klara hade säkert hälften åkt hemåt. Kan inte prata för andra men tex ett gäng som satt i närheten drog för att det blev "segt och händelselöst" som de själva utryckte sig. Personligen tycker jag att de två motarderna som stunta var helt överlägset roligast att se, mera spänning helt enkelt!!

Då är era fuelmediafilmer fan så mycket roligare att kolla på hemma vid datorn än att se ombyggda streetfighters med puckar o stöd mm mm stunta live! Mera svensson helt enkelt... Trevlig helg :öl
Kan bara säga att ett flertal av "proffsen" är med i Fuelmedias filmer.

Jupp, whheliemange å kompani är med i dom! Motardkisarna som körde är fuelmedisar på riktigt, men du har faktiskt en poäng i det du säger. Det vart lite segt ett tag, för mycket av det goda är inte heller bra.

Men att tro att det är lätt för att man har ett stort drev och en skena som några tycks tro är riktigt korkat.

Jag personligen förstår inte hur man kan få nog av wheelisar o burnisar!!

har aldrig blivit så förvånad som när jag såg folk gå mitt under burnouttävlingen!!

Att burna är som att födas på nytt!!

Arto va crossförare från början och gjorde en massa konstigheter, bla körde han en cross nerför hoppbacken i Lahtis!
Han kom sexa i ett SM-suberbike på Anderstorp...... nya svarta streck i varje kurva med foten ute som om han körde cross.
Det var en syn

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back