Kawakex
Stay pretty, die young.
Har värsta jobbiga hickan tips?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kawakex skrev:2555559Har värsta jobbiga hickan tips?![]()
Det funkade. Du är min nya bästisGabor skrev:2555565Ta en liter vatten i en kanna, inte kallt, drick långsamt precis innan du börjar ny hicka....

Tack för tipset provar det nästa gångDalafalo skrev:2555564Håll andan tills du nästan svimmar![]()
Hahhaha, inga skratt jag är fri från hickan.Bus-Bo skrev:2555567Hicka som en besatt och låt andra skratta åt dig, då har du ju gjort deras dag bättre iaf, även om din kanske inte blev vad du hade hoppats på![]()
Kawakex skrev:2555575Det funkade. Du är min nya bästis![]()
..vatten,.ett trix som funkat ialla år för mig.Nä man jag återkommer om jag behöver hjälp en annan gångGabor skrev:2555628Japp,tackar..du får väl sätta upp mig på bästis listan då...vatten,.ett trix som funkat ialla år för mig.
Jag är jättebra på att hjälpa, har flera bra tips, men de dehövdes visst inte denna gång.![]()
![]()
Kawakex skrev:2555637Nä man jag återkommer om jag behöver hjälp en annan gång
cool avatar har du provat alla ställningar?![]()

Jag har nog kört alla dom med plus några till, jag är vig som ett as, heheheGabor skrev:2555738Du är så välkommen...![]()
klart at jag gjort, det är ju jag på avataren...
Ett lite axprov bara, jag är ju ungrare,, kullerbytte varianten bara att rekomendera för de tränade...
![]()
![]()
![]()

Nicco skrev:2555809Det bästa är ju att hålla andan ett tag o sedan svälja 3 gånger.![]()

C.Barrow skrev:2555813Det funkar inte för mig. Har provat att svälja 10 gånger också, men det hjälper inte det heller![]()
Kawakex skrev:2555814Jag har hört att man ska käka gurka
Nicco skrev:2555809Det bästa är ju att svälja 3 gånger.![]()
Appropå att svimma jag kan få mej själv att svimma, ganska läskigt faktiskt.Dalafalo skrev:2555564Håll andan tills du nästan svimmar![]()
HahahahahahahahahahaParadoxy skrev:2555891Jag brukar köra en kombination av dessa:
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |