Lyckades med en klockren hi-side direkt ur skolboken för en timme sedan. Rullgrus och hastiga gaspådrag bör ej kombineras
Uppskattar att hastigheten då jag klotade var ca: 50 km/h, och lite spontana känslor efteråt är
1. Även en slö BMW kan sparka bakut
2. Ska man klota och kana över på vänstersidan av vägen görs det med fördel på enkelriktade gator... ingen mötande trafik! Är jävligt tacksam för det!
3. När man inser att man fått hojjen över en benet och att ens knä gjort en fet buckla i tanken, och man trots detta inte har ont i benet är man rätt tacksam för knäskydden i skinnstället! Jag har åkt hoj i jeans och tänkt "det går ju inte så fort"... det lär jag inte göra om!
4. Kolla hojjen ORDENTLIGT efter en vurpa. På min hade nåt pajjat i motorn och olja droppade ut och lade sig fint på bakdäcken... hade vart
att missa det och fått en fin lowside på oljenfilmen på hemvägen....
5. Helförsäkring är
Well, well jag ber om ursäkt till alla Bumseåkare för att jag pajjar er märkesförsäkring :kocko


Uppskattar att hastigheten då jag klotade var ca: 50 km/h, och lite spontana känslor efteråt är
1. Även en slö BMW kan sparka bakut
2. Ska man klota och kana över på vänstersidan av vägen görs det med fördel på enkelriktade gator... ingen mötande trafik! Är jävligt tacksam för det!
3. När man inser att man fått hojjen över en benet och att ens knä gjort en fet buckla i tanken, och man trots detta inte har ont i benet är man rätt tacksam för knäskydden i skinnstället! Jag har åkt hoj i jeans och tänkt "det går ju inte så fort"... det lär jag inte göra om!
4. Kolla hojjen ORDENTLIGT efter en vurpa. På min hade nåt pajjat i motorn och olja droppade ut och lade sig fint på bakdäcken... hade vart

5. Helförsäkring är


Well, well jag ber om ursäkt till alla Bumseåkare för att jag pajjar er märkesförsäkring :kocko