hhh

Status
Ej öppen för fler svar.
Gavazn skrev:
Fan prövade i en timme det går inte.. prövade med vatten men hojen ville bara hoppa fram så fort jag släppte på kopplingen!!!?

:mad: :mad: :mad:

Du ligger i lä, jag kan inte ens bööörna med min Volvo twofooourty.. :hihi
Jag hinner inte få fotjäveln från kopplingen till bromsen så bilen tar ett käckt hopp framåt å så slår jag brösten i ratten å fnittar som ett tok... :gnissla :D

Eller ja, nåt jäkla fel gör jag iaf... :3freak
inte för att jag tycker att det är det minsta häftigt att göra det, har bara gett mig fan på att lära mig det.. :brinnerup

Men du, äh, inte fan vet jag.. jag kan ju ingenting om sånt här men du råkade inte släppa bromsen då eftersom den hoppar fram?! :confused:

sätt fötterna framför fotpinnarna å tryck ner fronten lite

annars kan man ge fan i det, så jäkla kul är det inte

Gavazn skrev:
Låter kanske skit fånigt men hur burnar man med en r6???

Helt färsk r6 ägare!! :tungan :tungan

Ett tips bara i all väl menig.
Lär känna cykeln först så lär du känna hur du ska göra för att burna så småning om.

Burnare..

Oj oj oj... Nu klarar jag det fint!!! Vad är det som slits på hojen förutom däck???? för ibland blir det bara så att jag varvar motorn med kopplingen intrykt så det låter lite häftigt... Är det dåligt för hojen eller nåt?? :confused:

Gavazn skrev:
Oj oj oj... Nu klarar jag det fint!!! Vad är det som slits på hojen förutom däck???? för ibland blir det bara så att jag varvar motorn med kopplingen intrykt så det låter lite häftigt... Är det dåligt för hojen eller nåt?? :confused:
SUCK! :näsblod

JA det är farligt för motorcykeln, att varva en motor utan belastning är aldrig bra.

Gavazn skrev:
Låter kanske skit fånigt men hur burnar man med en r6???

Helt färsk r6 ägare!! :tungan :tungan

Nånting säger mig att du är den typen av hojägare som redan första säsongen bidrar till att försäkringspremierna höjs..... :mattias :tungan

eus skrev:
SUCK! :näsblod

JA det är farligt för motorcykeln, att varva en motor utan belastning är aldrig bra.

Fast nu ger väl iofs ett bakdäck mot asfalt rätt bra med belastning. Inte som att stå o tokgasa på neutralen. Men visst, det är ju inte så att det är bra att burna på nåt sätt.

Gazarn. Vänligen ansök om körkort. Sen kör du din hoj på det sättet du ska i ett par hundra mil (minst). Kom sen tillbaka med mer vett bakom pannbenet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti