Hetsa nu då för jävulen!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Mycke prat o lite jobb, gör upp på barnan så ser ni vem som piskar vem vet jag :yoparty

Allt detta leder fram till vårens första ERF, den 29 maj, då hela eliten gör upp i Anderstorp. Bandag på lördagen, race på söndagen. Därefter vet vi vem som gjort läxan i vinter.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Inbjudan ligger ute, kolla på www.anderstorpraceway.se

DQ har inte varit snabb sedan innan han körde för HET. Strax efter att dinosaurierna dog ut, alltså.
Vänta lite... varken du eller Skalman är väl döda? Ni såg visserligen gamla och sletna ut senast jag såg er men döda är att överdriva lite.

Nu väntar vi bara på lite anekdoter från GSXR1100R och Valmers så är historielektionen igång.
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
Svårt om du ligger bakom.[/QUOTE]

du börjar bli gammal nu gubbe :D jag väger säkert 30 kg mindre med så vi får väll se, jag kanske inte behöver ta i så hårt. men klart blir de regn så dominerar du väll banan :banana eller vad säger ni andra? visst är humlan snabbast i sverige på blött hahahaha
 
Last edited:

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Inbjudan ligger ute, kolla på www.anderstorpraceway.se

DQ har inte varit snabb sedan innan han körde för HET. Strax efter att dinosaurierna dog ut, alltså.

Onlineinbjudan gäller sprinten, ska man anmäla sig till REC där med?

Team: Eje,Billy och Kjell #70 i REC gör sig redo för årets långloppsbatalj, på på plussidan veteranhojen har trimmats med snabbväxel samt röd 520 kedja. Minus: våran sammanlagda ålder har ökat med tre år till 156 år snittet är 52 och jag är 46:D , Eje och Billy har inte många sekunder på hoj i år tanken är och tjyvträna i morgon på LMS och kolla att tankanläggningen funkar. Vi kommer ev. anlita Fredde som mental coach ( han kommer säga att det går och åka 1,32or med en stortraktor på Torpet)
Harebra där ute mvh. Kjell "Gullan" Bornemo #70 Rookie 1000 & REC
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Onlineinbjudan gäller sprinten, ska man anmäla sig till REC där med?

Team: Eje,Billy och Kjell #70 i REC gör sig redo för årets långloppsbatalj, på på plussidan veteranhojen har trimmats med snabbväxel samt röd 520 kedja. Minus: våran sammanlagda ålder har ökat med tre år till 156 år snittet är 52 och jag är 46:D , Eje och Billy har inte många sekunder på hoj i år tanken är och tjyvträna i morgon på LMS och kolla att tankanläggningen funkar. Vi kommer ev. anlita Fredde som mental coach ( han kommer säga att det går och åka 1,32or med en stortraktor på Torpet)
Harebra där ute mvh. Kjell "Gullan" Bornemo #70 Rookie 1000 & REC

Till REC anmäler ni er hos Brånalt, hans@mbracesupport.se
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Haha, det där var lamt... Inte ens ett försvar eller förnekan, nästan ett personangrepp. Kom igen nu Hindenburg, bättre kan du! :)

Vi skulle kanske kunna dra upp avanmälningar från race för att man var för långsam, men det vore taskigt. Vet inte om jag vill vara elak mot dig, du är ju så snäll:krama
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Vi skulle kanske kunna dra upp avanmälningar från race för att man var för långsam, men det vore taskigt. Vet inte om jag vill vara elak mot dig, du är ju så snäll:krama

Minnet sviker dig, min vän. det var en DNS, simple as that.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Efter gårdagens besök hos Jansberg är vi nöjda med utfallet. Ingen kommer att köra ifrån oss rakt fram iallafall.
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
popcorn.gif
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Inte undra på att ingen kollar SM.
Det är sånt här som gör mig sugen på att komma och kolla.

Säljs det korv?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top