Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån avdankad gammal 250-pilot som har en och annan pokal i skåpen. Tror att han kommer att bli ännu mer omåkt på lördag....oscar skrev:2151255Vem är fyllot som blir ombromsad av Skalman i norra kurvan?
Nr:18 skrev:2151261Nån avdankad gammal 250-pilot som har en och annan pokal i skåpen. Tror att han kommer att bli ännu mer omåkt på lördag....
Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....oscar skrev:2151264På tal om omåkningar, hur gick det i Rossi-tävlingen 2005? Jag vill minnas att tom jag som bara körde ett race plockade en bunt poäng!
Nr:18 skrev:2151270Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....
Hrrrrm, ...lätt att vinna om man fuskar, ju !Nr:18 skrev:2151270Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....
Spelar väl ingen roll när vi startar så kasst att vi var sist in i första kurvanZoidberg skrev:2151300Hrrrrm, ...lätt att vinna om man fuskar, ju !![]()
![]()
Nope, ...tänkte köpa ert, eftersom det inte blir använt !Nr:18 skrev:2151309Spelar väl ingen roll när vi startar så kasst att vi var sist in i första kurvan![]()
Har du förberett nåt segertal ännu? Med er laguppställning måste ni leverera, alla förarna har kapacitet för 1,38.xxx.....
Ursäkter redan innan rejset??? Spara dom till efteråt, du behöver dom då....Zoidberg skrev:2151326Nope, ...tänkte köpa ert, eftersom det inte blir använt !![]()
Aja, vi ska nog kunna stressa er lite iaf, ...fastän vi bara har ett tanklock å sånt.
Och jag har inte varit under 1.40, ...lär inte bli denna helgen heller, med 60 cyklar på banan. Men kul ska det bli iaf !![]()
De é lugnt, ...har en lång lista. Du kan få den om jag får ert segertal !??Nr:18 skrev:2151332Ursäkter redan innan rejset??? Spara dom till efteråt, du behöver dom då....
Du é sen, ....måste hugga på betet direkt !!Swedie skrev:2151359Någon som behöver förare?![]()
oscar skrev:2151264På tal om omåkningar, hur gick det i Rossi-tävlingen 2005? Jag vill minnas att tom jag som bara körde ett race plockade en bunt poäng!
Gamla meriter är bättre än inga meriter allsNicke 98 skrev:2153322Nördigt att luta sig tillbaka på gamla meriter... D gäller dig oxå Fumlan!
Strider skrev:2153725Gamla meriter var det ja... Jag kommer ihåg tiden när Oscar brukade kalla teamchefen för Hindenburg.
Strider skrev:2154455Knappast FET.
#24, Hagheim motor, synnerligen snabba Nordmenn är mitt tips.
Nr:18 skrev:2151270Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |