HET sticker ut hakan... (www.erf.nu)

Nicke 98

2T luktar gott...
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Honda CR 250R -05
normal_IMG_9212.jpg

GET USED TO IT!

oscar skrev:
2151255 Vem är fyllot som blir ombromsad av Skalman i norra kurvan?
Nån avdankad gammal 250-pilot som har en och annan pokal i skåpen. Tror att han kommer att bli ännu mer omåkt på lördag....

Nr:18 skrev:
2151261 Nån avdankad gammal 250-pilot som har en och annan pokal i skåpen. Tror att han kommer att bli ännu mer omåkt på lördag....

På tal om omåkningar, hur gick det i Rossi-tävlingen 2005? Jag vill minnas att tom jag som bara körde ett race plockade en bunt poäng!

oscar skrev:
2151264 På tal om omåkningar, hur gick det i Rossi-tävlingen 2005? Jag vill minnas att tom jag som bara körde ett race plockade en bunt poäng!
Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....

2151270 Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....

På Mo I Rana hade man så gott om tid så det var nästan tvunget! :)

Zoidberg skrev:
2151300 Hrrrrm, ...lätt att vinna om man fuskar, ju ! :7peta

:hej
Spelar väl ingen roll när vi startar så kasst att vi var sist in i första kurvan :huvet

Har du förberett nåt segertal ännu? Med er laguppställning måste ni leverera, alla förarna har kapacitet för 1,38.xxx.....

2151309 Spelar väl ingen roll när vi startar så kasst att vi var sist in i första kurvan :huvet

Har du förberett nåt segertal ännu? Med er laguppställning måste ni leverera, alla förarna har kapacitet för 1,38.xxx.....
Nope, ...tänkte köpa ert, eftersom det inte blir använt ! :tungan
Aja, vi ska nog kunna stressa er lite iaf, ...fastän vi bara har ett tanklock å sånt.

Och jag har inte varit under 1.40, ...lär inte bli denna helgen heller, med 60 cyklar på banan. Men kul ska det bli iaf ! :)

Zoidberg skrev:
2151326 Nope, ...tänkte köpa ert, eftersom det inte blir använt ! :tungan
Aja, vi ska nog kunna stressa er lite iaf, ...fastän vi bara har ett tanklock å sånt.

Och jag har inte varit under 1.40, ...lär inte bli denna helgen heller, med 60 cyklar på banan. Men kul ska det bli iaf ! :)
Ursäkter redan innan rejset??? Spara dom till efteråt, du behöver dom då....

oscar skrev:
2151264 På tal om omåkningar, hur gick det i Rossi-tävlingen 2005? Jag vill minnas att tom jag som bara körde ett race plockade en bunt poäng!

Nördigt att luta sig tillbaka på gamla meriter... D gäller dig oxå Fumlan!

Last edited:
Strider skrev:
2154455 Knappast FET.

#24, Hagheim motor, synnerligen snabba Nordmenn är mitt tips.

Och, kors i taket, prognosen säger inget om regn för omväxlings skull, så då surar nog Humlan i depån större delen av tiden.

Last edited:
2151270 Tror att den slutade med att vi vann, ordentligt. Trots att Skalman och Mårtensson avstod under sina pass....

Visst ja på Mo i rana så körde ni ju med er 180 hkr hoj med 3 förare. Manligt!

Nu har vi också en A-förare. Så nu blir det saft o bullar med dig på lördag humlan!! Vilket tält?!? :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman