HET slutade 2:a i serien!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Efter en fantastisk säsong lyckades HET avsluta med en 4:e plats i sista rejset vilket gav tillräckligt med poäng för att hålla andraplatsen i serien även efter sista ERF-rejset. 2 gamla gubbar kämpade som djur, med värkande kroppar, medan de yngre teammedlemmarna roade sej i spanien( Tack för det, oscar och andreas :mad: ). Skjern MC var som vanligt överlägsna i toppen, Allt i Däck lyckades inte rubba Rullfs och Miniin denna gången heller. Nu inleds vinterdvalan med några veckors avkoppling från hojar, därefter ska nästa säsong planeras. Tack till alla sponsorer och andra som stöttat oss! :Bugar

Det visar sig ju att till och med Humlor kan kör hoj, även fast de inte vet om det, precis som med flygningen :tummenupp
Så stort grattis :)

Grattis. Noterade du att jag skötte depåskylten åt dig i tre (3) varv? Faktura kommer.

valmers skrev:
Grattis. Noterade du att jag skötte depåskylten åt dig i tre (3) varv? Faktura kommer.
Var det under dom varven som skylten vändes bort ca 5 sek innan jag passerade? Isåfall förstår jag varför det gått så dåligt för Bajamaja Racing :)

Stort grattis - välförtjänt som fan (jag menar, betalar man så mycket stålar för proffsförare samt superkittad hoj, så MÅSTE man placera sig högt! ;))

/Freppa

Nr:18 skrev:
Var det under dom varven som skylten vändes bort ca 5 sek innan jag passerade? Isåfall förstår jag varför det gått så dåligt för Bajamaja Racing :)
Vafalls.... valmers fick sparken från teamet redan innan vi bytte namn, trots detta hänger han envist kvar i depån i hopp om att kunna tjäna en hacka, ge han inte en enda krona :mad:

I övrigt så gratulerar vi till en stark insats av HET, Skjern #55 går inte att slå, men 2:a plats i serien är inte kattskit.

Fetegrattis till FET :Bugar

Nej. :mad: Det var säkert Don Q.

Efter en fantastisk säsong...
2 gamla gubbar kämpade som djur, med värkande kroppar...

GRATTIS!

Anderstorp räknas som en miss i protokollet?

Alla kämpar och värker nu...

"You soon forget the pain - but never the feeling of Finishing!"

Alltid hyggliga i depå, alltid tid för en prat och en skål med skumpa. :tummenupp

Grattis än en gång för en vällyckad säsong och en välförtjänad andra plats i serien. Lycka till 2006 - väntar med spänning på er nya loggo...

Kristian Salö

Kristian Salö skrev:
GRATTIS!

Anderstorp räknas som en miss i protokollet?

Alla kämpar och värker nu...

"You soon forget the pain - but never the feeling of Finishing!"

Alltid hyggliga i depå, alltid tid för en prat och en skål med skumpa. :tummenupp

Grattis än en gång för en vällyckad säsong och en välförtjänad andra plats i serien. Lycka till 2006 - väntar med spänning på er nya loggo...

Kristian Salö
Grattis Sölis till ännu en målgång :tungan

GSXR1100R skrev:
Grattis Sölis till ännu en målgång :tungan

Vadå Sölis??? :confused:

I ERF betyder det snabbaste varvet inte mer än det långsammaste. Vårt långsammaste var på 13:21.987 och vårt snabbaste på 1:08,471.

Om du vill analysera mina personliga varvtider kan jag hjälpa dig gamlis:

Kristian körde 150 varv.
Kristian körde 47 + 51 + 52 varv på sina pass (1-47. 75-125 185-235)
Kristians snabbast varv var på 1.08,471 (varv 107)
Kristians snabbast varv per pass:
pass 1: 1.08,762
pass 2: 1.08,471
pass 3: 1.09,765
Kristians "störningsfria" varv (safety-car, inbromsning inför tankning och förarbyte samt själva bytesvarvet) var ungefär 130.
De fördelades enligt följande:
7 varv 1.08
44 varv 1.09
30 varv 1.10
28 varv 1.11
11 varv 1.12
8 varv 1.13
Det ger ett medianvärde på 1.10.
(Varvanalys av Teamkoordinator Torgny Salö)

Annars siktar jag mer på att köra stabilt och skonsamt än att köra fort.

De däck som har gått ett kval och två sprintrace i Mo i Rana får träningsdäck. Vi startade och genomförde också sex timmars race på dessa däck. Har nu ett problem med vad vi ska göra med alla överblivna däck. :tummenupp

Budget racing - here we come!

Efter en fantastisk säsong lyckades HET avsluta med en 4:e plats i sista rejset vilket gav tillräckligt med poäng för att hålla andraplatsen i serien även efter sista ERF-rejset. 2 gamla gubbar kämpade som djur, med värkande kroppar, medan de yngre teammedlemmarna roade sej i spanien( Tack för det, oscar och andreas :mad: ). Skjern MC var som vanligt överlägsna i toppen, Allt i Däck lyckades inte rubba Rullfs och Miniin denna gången heller. Nu inleds vinterdvalan med några veckors avkoppling från hojar, därefter ska nästa säsong planeras. Tack till alla sponsorer och andra som stöttat oss! :Bugar

Bra jobbat! Ses nästa år. :tummenupp

Back