HET gör entré!

Freppa skrev:
On a more different (och mer seriös) note: Den där ljuddämparen, som ser ut som om den kommer från en R1:a, kommer den gå igenom besiktning? Eller spelar det ingen roll vilken orginaldämpare det är så länge det är en orginaldämpare?

Fick man inte ha slip-on i år ?

De där kåplåsen, kåphakarna, kallar det vad ni vill. De som fäster underkåpan med resten.
Var har ni gått tag på de? eller var kan jag inhandla sådana? Hos marcussen?

belsebob skrev:
De där kåplåsen, kåphakarna, kallar det vad ni vill. De som fäster underkåpan med resten.
Var har ni gått tag på de? eller var kan jag inhandla sådana? Hos marcussen?
Du menar Dzuz-skruvarna? Marcussen säljer såna :tummenupp

Strider skrev:
95dB gränsen är ett skämt. Det finns inte en R1 -04 -05 som klarar den.

Vi ställer upp med trampcykel och vinner eftersom alla andra blir diskade för att de brötar för mycket.
Skämt eller ej, det är den gränsen som gäller. Köp en hoj som är lite tystare då! :tungan

Hey, vilket koncept. Jag tror fanimig vi har en chans i team Evil att placera oss annant än sist om vi bara investerar i en decibellmätare och får alla andra diskade. WOHOOOO! WINNING BY NOT BEING NICE. Very evil!

Freppa skrev:
Hey, vilket koncept. Jag tror fanimig vi har en chans i team Evil att placera oss annant än sist om vi bara investerar i en decibellmätare och får alla andra diskade. WOHOOOO! WINNING BY NOT BEING NICE. Very evil!
Slasker förutspås att klota redan i kvalet, oddsen ligger 100-1 på att han går omkull i högfartarn och konverterar er moppe till Steet figter på tre sekunder.

Back