Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snack! Jag har aldrig hört talas om nån PlåtgubbeGSXR1100R skrev:Asläckert... men det är stor Metallguttenvarning på den dekoren![]()
Skärmen kommer inom kort. Ska bara modda fästena först.sleven skrev:Riktigt snygg!! Sätt dit en framskärm så är den fulländad![]()
En annan sak, vad tror du om chanserna att få igenom dom där siffrorna? Folk har sagt till mej att jag aldrig kommer få igenom mina "Stiggysiffror"
/Sleven #16
metallgutten skrev:Så vi alla vet vem nummer 18 har som idol...![]()
FET heter dom...valmers skrev:Sluta stava teamnamnet fel hela tiden.
Kommer inte ihåg vem som hade den loggan...... kan det ha varit spindelmannenmetallgutten skrev:Så vi alla vet vem nummer 18 har som idol...![]()
Goodstuff skrev:Som vanligt verkar ni ha för mycket pengar med tanke på allt lull.![]()
*Bada bing bada bom*abstruse skrev:Du menar allt "hull" va?![]()
Vi kör med R1 fuldämpare, nema problema.Freppa skrev:Fan, jag måste också börja som Volleybolldomare och tjäna FET med flis. Då skall jag superduperkitta min hoj! (Inte för att jag är ett dugg snabbare för det, men det känns bra)
On a more different (och mer seriös) note: Den där ljuddämparen, som ser ut som om den kommer från en R1:a, kommer den gå igenom besiktning? Eller spelar det ingen roll vilken orginaldämpare det är så länge det är en orginaldämpare? Och är det en reservhoj jag skymtar i bakgrunden?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |