Herregud - Blocket

Jadu, han kanske hade svårt att välja vilket kort han skulle ta :gnissla

1a kortet står han på tårna å fottar
2a står han vanligt
3e lite på huk
4e har han offrat finbrallorna o ställt sig på knäna, just innan det skulle rusas iväg till gammem mormor på middag

Jag tycker de olika korten visar helt olika perspektiv och olika dimensioner på hojen. ...kan nog attrahera många köpare med det upplägget. Money well spent imho. :näsblod

Spothoj är faktist ganska tragiskt på vintern, tror många skulle behöva ta sig en repa på hojen.

det enda som fattas är texten: inte min hoj på 3 av bilderna. :lol

Haha, herregud ... men inte så konstigt kanske, det är ju inte första misstaget han gör... BMW-hoj.. :rolleyes:

mp_87 skrev:
Haha, herregud ... men inte så konstigt kanske, det är ju inte första misstaget han gör... BMW-hoj.. :rolleyes:
Det är lätt att göra sig lustig över BMW om man är van vid japanska sporthojar och jag tror att de som gör det sällan har kört en ordentligt; alltså på en längre resa med skiftade vägar och väderlek.

Nyteknik skrev:
Det är lätt att göra sig lustig över BMW om man är van vid japanska sporthojar och jag tror att de som gör det sällan har kört en ordentligt; alltså på en längre resa med skiftade vägar och väderlek.
Jag tror många som tror det har blivit lata och bekväma.

Nyteknik skrev:
Vilka erfarenheter har du själv? :7peta
Mina erfarenheter är att skönt och roligt i såna här sammanhang inte betyder samma sak.

Edit: visst, om man ska lägga några hundra mil bakom sig för att färdas nånstans så är det ju bra med skönt. Men om man bara färdas nånstans så förstår jag inte varför man inte åker bil.

honkiie skrev:
Mina erfarenheter är att skönt och roligt i såna här sammanhang inte betyder samma sak.

Edit: visst, om man ska lägga några hundra mil bakom sig för att färdas nånstans så är det ju bra med skönt. Men om man bara färdas nånstans så förstår jag inte varför man inte åker bil.
Har du eller har du inte kört BMW?

Nyteknik skrev:
Har du eller har du inte kört BMW?
Jag har inte kört bmw

Edit: Ojoj, en banning. Jag blir så irriterad varje gång jag ser att ett inlägg är borttaget och anledningen är banning. Jag vill ju veta vad som stod :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg