Herre i huset,eller inte..

En kille jag gick en utbildning med hade varit tillsammans med en bodybilder tjej, när han kom hem en gång hann snubben precis ducka när hon kastade gjutjärnsstekpannan mot skallen på honom.

Den fasnade i ytterdörren,

Det gjorde inte han, han flyttade in hos en kompis och bad henne ringa när hon hade flyttat ur hans lägenhet.
När hon hade gjort det bytte han lås i ytterdörren och installerade ett extra, ett smart drag, då han några nätter senare vaknade av att det rasslade i låset.

eh, varför kastade hon en stekpanna mot killen för? för mycket steroider?

Vikt, muskelmassa har väl inget med vem som bestämmer?
Är du rädd för din tjej så bör du lämna henne direkt.

Bestämmer gör den som behärskar det bäst. I vissa lägen tjejen i andra jag.

Man kan börja träna löpning... Efter 500 m i raskt tempo klappar hon ihop pga anabola :ätapiller och hjärtförstoring. Problemet löst

som tjej måste jag oxå komma in i diskussionen..så jävla rolig tråd allstå..intressant oxå..ja, jag kan nog hålla med om att tjejer bestämmer oftast hemma..ajg själv är väldigt dominant, vet vad jag vill..gräla är jag inte för, men en argumenation..och om nu killen mot förmodan kan diskutera utan personliga påhopp som mitt ex gjorde, kan jag ge upp tillslut.....
men man hör mycket "måste kolla med regeringen"..killar kanske inte går så ofta i fight..
jag vet inte....
kanske är bra det!!

duuuuuuude....en tjej går INTE upp en jävla massa kilon på ett par år...inte i muskelmassa iaf :fniss! Finns inte tillräckligt med testosteron i en kvinliga kroppen...om det inte är så att hon föddes med skägg :S
Måste tyvärr medd att din brud ful-pumpar...vilket kommer att resultera i att hon konsumerar dig som en proteindrink inom snar framtid.
Kan bevisa det för dig med !!!....tänkk på ert sexliv....händer det inte mer frekvent att du blir påsatt nu än förut ???...testos magiska värld :)

good luck ;)

som tjej måste jag oxå komma in i diskussionen..så jävla rolig tråd allstå..intressant oxå..ja, jag kan nog hålla med om att tjejer bestämmer oftast hemma..ajg själv är väldigt dominant, vet vad jag vill..gräla är jag inte för, men en argumenation..och om nu killen mot förmodan kan diskutera utan personliga påhopp som mitt ex gjorde, kan jag ge upp tillslut.....
men man hör mycket "måste kolla med regeringen"..killar kanske inte går så ofta i fight..
jag vet inte....
kanske är bra det!!

tjejer e faen mer stridslystna i vardagen än killar :P borde finnas vetenskapliga bevis på d..med tanke på att det är såå uppenbart!!!

Last edited:
:Bugar

Den har jag letat efter länge !!!

+2 då... Så underbart skön...

Har själv en liten tant hemma på 157(,5 har jag fått lära mig!) och enorma
43-44 kilo... Och nog faen spenderar jag mest tid på balkongen iaf.. .
Uttryck som "I've got the p*ssy I make the rules", "tillgång och efterfrågan" osv osv slår mig... :hihi

usch, stackars dig.

att du är rädd för din tjej är inge bra, även om det är vi som bestämmer så ska du ändå känna dig som en man och TRO att du är herre i huset. :tummenupp

:D:D:rofl

Se på kvinnor i flock.. säg den man som inte lägger benen på ryggen då.

Varför skulle en man känna sig tvingad att fly då? :va Kvinnor i flock är ju fullt upptagna med att hugga varandra i ryggen. Det är när kvinnorna kommer två och två som man skall bli rädd.... väldigt rädd.

Bäst är väl när man känner att man båda kan bestämma. Jag har inga problem att lyssna på de argument och invändningar hon har. Sedan frågan vem som är starkast, där handlar det mer om hur trygg man själv är som människa. Är man trygg i sig själv har man knappast problem med att tjejen är starkare, kanske tjänar mer pengar , bättre utbildning osv.

Har man lite problem med självbilden kan det vara läge att se till att hitta en tjej som man kan köra med. Funkar även för tjejer att hitta en kille man kan köra med.

Att ha ett förhållande är som en sorts symbios, man uppför sig och väljer beslut som ger mest positiva effekter för båda.

Inte herre direkt. T o m hunden på 12 kg bestämmer mer än jag gör.

Last edited:
Ifall du är rädd för din tjej så ska du väl göra slut? Svårare än så behöver det väl inte vara?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg