Herr Lind i Italien

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
//Har kommit lite vilse här i motardforumet, men jag provar...

Var i italein i helgen o fastnade på söndagen på något TV program som visade SuperMotard... Bland alla italians var det en Martin Lind (tror jag han hette) som rejsade runt...

Så... Fett kört! Kul att du visar fötterna i utlandet. O blev det 16e man!

/Jorpes
#78 superstock 600

Han blev enligt egen utsago 12:a och 18:e.
Banan var en go-cartbana som var mkt hal pga olja från cartarna, så det var mkt svårkört.
Men han var lika glad för det. :tummenupp Ska bli kul att se filmen (tv-programmet).

12 och 18 stämmer bra. 15e för helgen och 11 totalt i VM. Bra som fan trots att han missat ett (?) rejs.

Jag följde rejs2 på officiella hemsidan genom att glo på den konstant uppdaterande placeringslistan. Om man sitter med hjälmen på och låter som en hoj samtidigt blir det riktigt bra faktiskt. Han klotade på 6e varvet när han just tagit en placering och låg på 13e tror jag det var :( Tappade till 21 men kom igen till 18e.

Snart dags för lag-EM. Det ska bli riktigt fint att följa.

Supermoto skrev:
12 och 18 stämmer bra. 15e för helgen och 11 totalt i VM. Bra som fan trots att han missat ett (?) rejs.

Jag följde rejs2 på officiella hemsidan genom att glo på den konstant uppdaterande placeringslistan. Om man sitter med hjälmen på och låter som en hoj samtidigt blir det riktigt bra faktiskt. Han klotade på 6e varvet när han just tagit en placering och låg på 13e tror jag det var :( Tappade till 21 men kom igen till 18e.

Snart dags för lag-EM. Det ska bli riktigt fint att följa.

Sant! Tror att vi har ett riktigt starkt lag i år! Ejdehage, Eifr'em och Lind
Ska bli riktig kul!
Tyvärr så har jag inte chans att haka på ner men jag får ta igen det på Olas WM tävlingar istället!

//Norris
ps: Jocke din cykel gick fortare...än min gamla muuuaaaahaahaaahaaaaaa (fast det betyder ju inte att jag har nån chans..men endock :Bugar )
puss på rej :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...