henqs KTM stulen

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Blir knappt förbannad längre, denna hojen fick jag iaf ha i drygt ett år :mad:

KTM 660 SMC -04, se bilder nedan.
Regnummer XAN748
Stals natten mellan 28-29 juli
Hojen stod i låst bur i låst flerbilsgarage.
Skivbromslås fram och Boss Alarm bak.
De hade klippt upp kättingen som låste utrymmet sen har de släpat ut min hoj och ställt sig utanför min egen port (!?!) och klippt sönder bromsskivorna (jag hittade bitar av skivorna).

Kännetecken är väl de kapade plastbitarna bak, backspegeln kommer från en XR650, miniblinkers bak (höger trasig, ingen insats), verktygväskan är borttagen, akra slipon. Bakdäcket är nästan nytt. Dessutom var den rätt skitig när den stals :D

Ring mig gärna på 0707-311166 eller polisen om ni ser den!!!

Bifogat

• P1010005.JPG
    P1010005.JPG
    140.8 KB · Visningar: 55
  • P1010008.JPG
    P1010008.JPG
    139 KB · Visningar: 58
  • DSC00024.JPG
    DSC00024.JPG
    107.7 KB · Visningar: 54
Last edited:
Halogen skrev:
2352575 Fyfan.. Ser ut som bifrost eller åby?

nej Krokslätt. Har läst att vi har minst stulna bilar i hela Göteborgsområdet, d et verkar som om de koncentrerar sig på att sno mina hojar (blev av med min förra 2004 här) :mad:

fan va surt... borde ju känna igen den med de kapade plastbitarna bak.... fan om vi får tag i dem j..................

henq skrev:
2352603 nej Krokslätt. Har läst att vi har minst stulna bilar i hela Göteborgsområdet, d et verkar som om de koncentrerar sig på att sno mina hojar (blev av med min förra 2004 här) :mad:

Men för helvete, där bor ju jag också. :mad:

ja vad ska man göra för att få behålla hojen tro?
Jag delar buren med en gubbe som kör nån glidarhoj (=dyr och fet). Men den verkar helt immun mot stöld eftersom mina hojar som blivit stulna stått jämte den och de har ju redan brutit sig in i garaget och buren :confused:
Så där har vi väl lösningen :rolleyes:

henq skrev:
2352631 ja vad ska man göra för att få behålla hojen tro?
Jag delar buren med en gubbe som kör nån glidarhoj (=dyr och fet). Men den verkar helt immun mot stöld eftersom mina hojar som blivit stulna stått jämte den och de har ju redan brutit sig in i garaget och buren :confused:
Så där har vi väl lösningen :rolleyes:

Beställningsjobb. Knacka på hos din burgranne och be honom förklara sig.

Hur många hojar har du blitt av me nu? Det verkar som om motarderna verkar vara mest populära hos skitungarna som stjäl.

Johansson skrev:
2352969 Hur många hojar har du blitt av me nu? Det verkar som om motarderna verkar vara mest populära hos skitungarna som stjäl.

ja, dem tar ju de häfftigaste hojarna:tungan nä skämt och sido, jävla ..........

Det är ju piss, skit och rutten marmelad att dom ska sno dina hojjar.
Ska hålla utkik efter den på Hisingen.

Satan i gatan vad man kokar när sånt händer... :mad: :mad: :mad:
Hade du kappel på hojen, vilket typ av lås var den låst med, var låset upp klippt på plats??

Tråkiga frågor men jag funderar på en uppgradering av mina egna lås,det är ju när sånt här händer som man tänker till själv.

Hoppas dom jevlarna kör av vägen & torskar ditt!!!:D

Last edited:
:mad: :mad: :mad: fy-fan ..... Att man kan ej ha nåt ifred från dom satans SKIT-UNGAR som snor våra hojar.... men jag och en hel flotta ska hålla ögonen öppna.....:mad: :mad: (Ska man rigga hojarna med allt diverse eller ?? )

Johansson skrev:
2352969 Hur många hojar har du blitt av me nu? Det verkar som om motarderna verkar vara mest populära hos skitungarna som stjäl.

1 Husaberg FE350 (Guldheden)
1 XR650 (Krokslätt)
1 KTM660 (Krokslätt)

Striden skrev:
2353401Hade du kappel på hojen, vilket typ av lås var den låst med, var låset upp klippt på plats??

Ja heltäckande kapell, bromskivelås i framskivan + bak, bromskivlåset bak dessutom med alarm.
Bromskivorna va sönderklippta en bit från garaget.

Fint väder idag, vad ska man göra tro...

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...