Henga Racar Med Yamaha R1 (Torrent fil)

varför tar inte moderatorerna bort sån här skit?
Killen har ju inte det minsta koll på vad han gör.
synd om både honom och alla liv han riskerar :kocko

Sånt här gör ju verkligen att vi får bättre ryckte och billigare premier. :mad:

Är detta en plats för hojåkare eller wannabes???
 
ricco666 skrev:
Ville bara meddela att det är samma kille som spelade biljard med hojen på Bergsgatan i Sundsvall. Killen bor i Fränsta men heter inte Christer. Han heter Henrik Rahmqvist. Och man skulle nog kunna skriva mkt. annat om honom här oxå. Men då under ngn. tråd som handlar om stulna cyklar..


Är det någon adnan wannabe som snor en cykel och filmar sen?

Han på filmen -> :kocko
 
*DanTheMan* skrev:
Ok Det där va den sämsta mc-förare jag sett i mitt liv alla kategorier :kocko
Frågan e om hojen inte e stulen eller så e det absolut första gången på mc.Man blir fan mörkrädd.

För att va första gången på MC så måste han va grym! haha
 
*DanTheMan* skrev:
Ok Det där va den sämsta mc-förare jag sett i mitt liv alla kategorier :kocko
Frågan e om hojen inte e stulen eller så e det absolut första gången på mc.Man blir fan mörkrädd.

du menar förmodligen sista
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top