Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Det har trätt i kraft för länge sen
De gör inte bbbKleiv skrev:Ja men Telia tar 89kr i månaden samt en inkopplingsavgift på 1670kr för att ge dig en koppling till bredband och det är ju lika dyrt som att ha hemtelefon.
HanneZ skrev:De gör inte bbb
Kleiv skrev:Men är det inte så att PTS vill att man ska slippa alla avgifter och bara kunna ha bredband?
Kleiv skrev:Har läst någonstans att PTS ska ändra så att man inte måste ha hemtelefon för att kunna ha ADSL/VDSL via telefonjacket, någon som vet när det träder i kraft?
Victor skrev:Jo, men Telia har fått uppskov för att det är tekniska problem att lösa först. Det ska vara klart nångång under våren var det senaste jag hörde
Det går ju inte via telelinan.Backblade skrev:hade comhem utan probs.
R1 Uffe skrev:Tar man BBB så behöver man inte betala nå extra avgifter tilla andra firmor, bara den vanliga internet kostnaden hos BBB behöver man betala
Fotrally skrev:BBB's 24mbits
379:- när telefon redan finns...
428:- om man inte har har telefon sen tidigare..
....så 49:- (inte 99:- som jag skrev tidigare,tror dom har ändrat efter årsskiftet) tar dom i extra avgift om man inte har telefon,hur som helst billigare än att betala till telia som kostar 125:-
Mr_White skrev:Hos BBB kostar det lika mycket att inte ha telefon som det gör med.
ADSL 24 Mbit
Utan: 379+49(nättråds avgift)=428:-
Med: 329+99=428:-
Har bråkat fett med BBB om detta!
Så nu betalar jag för telefon fast jag inte anväder den.
För om det kostar lika mycket kan jag lika bra ha ett Telnr som inte går någonstans.

Fotrally skrev:(Dock IP-telefon om jag inte minns fel.)
Jo det är jävligt störande att det kostar lika mkt!!
Jävligt störande att det ska vara så dyrt överlag med adsl!![]()

Ja, det har PTS bestämt. Om du menar telias telefonavgift för du kommer ju såklart fortfarande få betala för bredbandet.Kleiv skrev:Kommer man då kunna ha bredand och slippa avgifter helt då? mvh Kleiv.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |