Hemsidor

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Jag vet vad som händer i mitt liv men vad händer i era mina kära konkurenter.
Kan vi inte lägga upp en lista här på allas hemsidor och bloggar???

Fyll på listan...

www.johanlennartsson.com
www. teamhusaberg .se
www.barrett-racing.com/
www.hammarstrandmx.nu/
www.norbergs-racing.se/
www.kajkarlsson.se/
www.christiannilsson.nu/
www.stambeck.com/
www.martin-lind.com/
http://web.comhem.se/patrikkerttu/
www.nollkollracing.se
www.pellegasol.se
www.myspace.com/gillisson
www.turken.se ( den här är ju givet att den ska vara med crille)

Last edited:
Jag vet vad som händer i ditt men andra kanske inte vet vad som händer i mitt och Jockes. Nyligen uppdaterad med, se det som en bonus :)

www teamhusaberg se

Last edited:
PG Har bästa sidan.........Såg att de va skidor som gäller på Onsdag.
Tänkte vi kunde ta en relax med systrana snart den gav nog mest
i falun ;) Ja ska köra mc på Torsdag ca 1400
För er som undrar ????? www.pellegasol.se

Inga fler som vaknat till liv och har hemsidor???
Sen borde ju alla motardnissar läga ut varandra bland sina länkar så vi får större spridning. Jag har bra med besökare på min sida fast det är låg säsong så folk har intresse av att läsa. Vi måste ju sprida sporten mer....

Inga fler som vaknat till liv och har hemsidor???
Sen borde ju alla motardnissar läga ut varandra bland sina länkar så vi får större spridning. Jag har bra med besökare på min sida fast det är låg säsong så folk har intresse av att läsa. Vi måste ju sprida sporten mer....

Helt rätt Johan! Visst borde det vara "standard" att hemsida kan man tycka. Det råkar inte heller vara svårare än att t.o.m jag klara knacka en sida med lite hjälp. Tar ju tid förståss, men har man inte tid kostar det inte mkt att lämna bort det heller.

Det tråkiga är väl om man kollar runt på hemsidorna. Väldigt få som uppdateras flitigt, min inkluderad. Men jag är ändå långt ifrån sämst på den fronten.

Sen tycker jag det kunde vara kul om vi va några stycken som "tävlade" på funbeat.se (sida som fungerar som träningsdagbok). Stefan säger ju att han ska träna mer än dubbelt så mkt som den som tränar näst mest. Upp till bevis säger jag! Mig är inte så svår att slå än, men det ska det bli ändring på!

Helt rätt Johan! Visst borde det vara "standard" att hemsida kan man tycka. Det råkar inte heller vara svårare än att t.o.m jag klara knacka en sida med lite hjälp. Tar ju tid förståss, men har man inte tid kostar det inte mkt att lämna bort det heller.

Det tråkiga är väl om man kollar runt på hemsidorna. Väldigt få som uppdateras flitigt, min inkluderad. Men jag är ändå långt ifrån sämst på den fronten.

Sen tycker jag det kunde vara kul om vi va några stycken som "tävlade" på funbeat.se (sida som fungerar som träningsdagbok). Stefan säger ju att han ska träna mer än dubbelt så mkt som den som tränar näst mest. Upp till bevis säger jag! Mig är inte så svår att slå än, men det ska det bli ändring på!
Jag hinner inte uppdatera hur mycket jag tränar. Det är definitionen på att träna mycket. Springer nog ca 6 mil i veckan och så den massa annat på det. Men jag ska in och kolla lite :tummenupp

Jepp, det är det som är min åsikt. Bättre att inte ha någon sida än att ha en ouppdaterad sida. Det är ju skittråkigt att gå in på en hemsida som var uppdat. för nån månad sedan...
Så för en sån som mig, som e helt kass (och ointresserad)på datorer blir det svårt.
Men jag har iaf. provat med:
www.myspace.com/gillisson

Jag e oxå helt kass.....Men lyckats med att få det ordnat åt mig. Om ni kollar mina Nyheter/blogg så är det inte svårare än att skicka ett mms så är allt på plats, och sms å mms kan ju de flesta skicka.
Sen är det ju svårt hitta på nyheter såhär års men då får fantasin flöda.
Hur som det behöver varken ta tid eller vara svårt uppdatera!

Ingen mer som kommit på att ni har en sida? Snart är ju säsongen här.....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT