Hemsidan uppe! Vad tycks?

Snyggt :)

Men som sagts tidigare, se till att man slipper kunna scrolla i onödan på förstasidan.
 
Dee_cati skrev:
Mycket läcker design, sparsmakad och clean! Men en fråga bara, skriver man verkligen "Är ert företag..." istället för "är ERAT företag...

Ord som "erat", "vårat", "dom","oxo", etc etc är nog inte så bra att använda om man vill göra ett seriöst intryck. :)
 
Aja, småskit som ska fixas :)

Nu har jag laddat upp en liten demosnutt iaf! -som ni kanske känner igen från nåt jag tidigare la upp, men gjorde nu om den lite :D
 
Har väldigt liten erfarenhet av att göra såna där sidor,men mitt intryck är att det verkade proffsigt o välgjort.Den där truddelutten stör inte alls tycker jag,väldigt mellow o soft hissmusik typ.Du sätter väl in den där hundringen vi kom överens om nu va? :D
 
bgix: Använde det du skrev! :)

Övriga ändringar; Har förminskat bilderna på förstasidan och tagit bort dem helt på de andra sidorna. Ska bara komma på hur man förminskar rutan på förstasidan så man slipper scrolla. Min webdesigner är inte online. :)
 
ahh ännu en som sysslar med musik här. I like it! Ni verkar ju ha en helt klart godkänd meritlista! Har du komponerat någon sångmusik, typ fyrstämmig sats eller liknande? Vore kul att hör!;)
 
cool_adde skrev:
ahh ännu en som sysslar med musik här. I like it! Ni verkar ju ha en helt klart godkänd meritlista! Har du komponerat någon sångmusik, typ fyrstämmig sats eller liknande? Vore kul att hör!;)

Hej du! :)
Nej jag har inte gjort det... Skulle inte dra mig för att göra en riktigt smörig R&B-stämlåt. Känner du dig manad? ;)
 
Kay skrev:
Hej du! :)
Nej jag har inte gjort det... Skulle inte dra mig för att göra en riktigt smörig R&B-stämlåt. Känner du dig manad? ;)
Jag har ju sjungit sånt i snart 9år...:) d.v.s. halva mitt liv! Det är ju bara att spela in ett gäng stämmor och sedan lägga dom på varandra i cubaseSX + lite andra roliga effekter. Jag repar en riktigt smörig låt just nu. Det är riktigt kul att leka med durparalleller och add9or här och var i den. Lyssna på boys2men om du saknar inspiration! :)
 
Uppdatering: nu slipper ni scrolla!

cool_adde skrev:
Jag har ju sjungit sånt i snart 9år...:) d.v.s. halva mitt liv! Det är ju bara att spela in ett gäng stämmor och sedan lägga dom på varandra i cubaseSX + lite andra roliga effekter. Jag repar en riktigt smörig låt just nu. Det är riktigt kul att leka med durparalleller och add9or här och var i den. Lyssna på boys2men om du saknar inspiration! :)

*ler* Jag har faktiskt också sjungit större delen av mitt liv, även vunnit sångtävlingar *skryta*. Ska väl göra nåt snusksmörigt nån gång om det blir tid o lust till det :D
 
Kay skrev:
Uppdatering: nu slipper ni scrolla!



*ler* Jag har faktiskt också sjungit större delen av mitt liv, även vunnit sångtävlingar *skryta*. Ska väl göra nåt snusksmörigt nån gång om det blir tid o lust till det :D
Vem fan har inte vunnit tävlingar...:) Fast jag har inte gjort det på egen hand förstås, Hade hjälp av ca 30 andra:) Jag är lätt på om det blir nåt sjunga! what ever! Jag sjunger både kör och solo. (btw jag är snuskhög tenor)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top