Hemsida

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Jag har reflekterat över att en del Mc-klubbar här på sidan har egna hemsidor på nätet.
Borde inte också ADHD MC, som den vördnadsfulla organisation den är, också ha en egen hemsida? :fakta

Herr Masterlord :mattias (bör alltid tilltalas med just "herr" innan själva namnet) besitter dessvärre inte dessa beskaffenheter som krävs för att kunna få till stånd en sådan tilldragelse... :huvet

Vad tycker ni andra lågt stående varelser om detta,
är det en bra eller dålig idé?
Någon som kan hantera en dator till mer än att surfa porr, och som kan ta tag i en sån här sak?

Masterlord skrev:
Jag har reflekterat över att en del Mc-klubbar här på sidan har egna hemsidor på nätet.
Borde inte också ADHD MC, som den vördnadsfulla organisation den är, också ha en egen hemsida? :fakta

Herr Masterlord :mattias (bör alltid tilltalas med just "herr" innan själva namnet) besitter dessvärre inte dessa beskaffenheter som krävs för att kunna få till stånd en sådan tilldragelse... :huvet

Vad tycker ni andra lågt stående varelser om detta,
är det en bra eller dålig idé?
Någon som kan hantera en dator till mer än att surfa porr, och som kan ta tag i en sån här sak?
Nooop sorry porrsurfning e det enda som min burk funkar till :tuttar :tuttar Önskar dock att man kunde mera :huvet .
Vore kul om det fanns någon stans som man kunde lägga upp lite filmer och bilder :tuttar :arsele :fyllisar

Kunskapen besitter jag utan tvekan, frågan är bara om jag har tid, och vad hemsidan skulle fylla för syfte. Att ordna någon typ av film- och bildarkiv för oss kan jag dock ordna ganska snabbt. Skulle det vara intressant, och hur mycket kan ni tänka er att betala?

McB skrev:
Kunskapen besitter jag utan tvekan, frågan är bara om jag har tid, och vad hemsidan skulle fylla för syfte. Att ordna någon typ av film- och bildarkiv för oss kan jag dock ordna ganska snabbt. Skulle det vara intressant, och hur mycket kan ni tänka er att betala?

Först och främst måste vi ordna någon slags förening av något slag så vi har ett klart medlemsregister. OM vi ska göra detta seriöst!?

då kan vi ju ta ut en medlemsavgift som kan gå till diverse saker.

klart det ska göras en hemsida.. vill minnas at jag tjatat om detta i evigheter men.. fan, jag kan ju inget jag heller :P

medlemsavgift å lite sånt ska väl inte va några problem?

sven666 skrev:
medlemsavgift å lite sånt ska väl inte va några problem?

Det är just "lite sånt" som är ett problem. Det måste vara någon som ORKAR ta tag i allt seriöst. För annars kommer det bli skit.

Visst, skulle vara kul att ha MEN.,.. Filmer/bilder kan vi ju lägga upp här.
Pengar är väl inga problem heller.
Men som sagt, nån måste orka ta tag i det. Kan säga direkt att jag inte har tid.
Lägg ner det och kör istället... :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...