Hemmajobb?NÅN SOM VET?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Verkar som om jag kommer bli ledig i ca: 7 månader,Nån som har koll på om det finns några företag man kan jobba på i hemmet,typ ringa runt och sälja saker mm..??

//Mackan

Swedie skrev:
Det suger att jobba hemifrån!!!!!!!!! Man blir tokigt asocial. :(

Jo det kan tänkas,men det lungt:) måste ha lite stash så man är flytande.. kommer att tjäna ca 2000k mindre i månaden på att vara pappaledig,och ett jobb där man kan tjäna 2k i månade måste det ju finnas.

twinner skrev:
Jo det kan tänkas,men det lungt:) måste ha lite stash så man är flytande.. kommer att tjäna ca 2000k mindre i månaden på att vara pappaledig,och ett jobb där man kan tjäna 2k i månade måste det ju finnas.

2000k är en stor summa. Närmre bestämt 2 miljoner

Tillräckligt många som har såna b-jobb och ringer till mig och vill sälja norska naturpreparat, boxerkalsonger, tidningen Julia, Kalle Anka, smålandsposten, försäkringar, Tv-licens och mkt mkt mer... :näsblod

Det är precis en sån jävel jag vill bli.. ringar runt och kränga saker är väl kul:)

twinner skrev:

Var glad att du bara förlorar 2000 kr
Själv förlorar jag över 10.000 kr per månad nu när jag är mammaledig :(

Liwa1 skrev:

Så äre väl kanske lite skillnad i vad ni får i lön från början.. eller gissar jag fel?

twinner skrev:
Det är precis en sån jävel jag vill bli.. ringar runt och kränga saker är väl kul:)

I såfall är du en ond människa, fy på sig twinner. Uppfostra ungen istället så kommer du att upptäcka att ordet ledigt inte kommer att finnas i din vokabulär :hihi

gladh

BlueNote skrev:
Så äre väl kanske lite skillnad i vad ni får i lön från början.. eller gissar jag fel?

Jooo, men det är tungt för det :(

Fast Leja uppväger det hela, hon är värd den förlusten för ett tag

Liwa1 skrev:

SkorvKalle skrev:
2000k är en stor summa. Närmre bestämt 2 miljoner

Utan att lägga mig i så antar jag att herr twinner talar om 20kkr.... Dvs 20,000 kr/månad.

Sådana jobb finns, men inte som drar in dessa pengar tyvärr....men det finns en sugen marknad iaf....! :tummenupp

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back