Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dom ser tunga ut fan.. tog de långt tid och göra dom..Mr_Mike skrev:Började med att borra utifrån och in i alla klackar ca 340st per däck...
Sen tog jag 50mm skruv till bakdäcket för att få lite grovlek på skruven, fick iofs kapa alla skruv med vinkelslipen efter... 30mm till framdäcket, de putsade jag bara ner en anning... När jag skruvat i alla skruv i fram och bakdäck så åkte jag till brandkåren och frågade ifall jag kunde få lite slang (fick tipset av grooov här på sidan) för att limma inuti däcket för att inte skada innerslangen... när de var klart så va de bara att kränga på igen....
![]()
![]()
///Micke
Fett!!Mr_Mike skrev:Så här blev de...
Lite kassa bilder men de kommer väl fler......![]()
///Micke
Mr_Mike skrev:Ne vikten är inga probs...... Men däremot att göra dem fy F_N vilket piss göra fick ju panik efter det första 1/5 dels däcket...... Men resultatet va kanon skit bra grepp går ju att göra lika gryma nerlägg som på asfalt om inte mer![]()
så greppet behöber man inte oroa sig för det är kanon....
RirkarD skrev:var är ni o kör någonstans? Grumlan eller? vore kul o komma o kika nån gång o se hur iskörning är
Rasorblade skrev:Fett!!
Men skulle inte du sälja![]()
Mr_Mike skrev:japp de är på grumlan..... Kan ju höra av mig när det är dax igen...
///Micke
Grrrooov skrev:Till mig också så jag får prova mina med. Dina funkar bättre kan jag lova.
Mr_Mike skrev:Jasså är de inget bra bett i dina???? Har du haft några probs med innerslangen???
///Micke
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT