Hemmabio?? Ngt att ha??

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Vad tror ni om detta system?
http://www.hifiklubben.com/SE/Produkter/Hemmabio/Hemmabiosystem/ARGON_AVR3001DVD2004_+_SYS5_1_.htm#

SYS18_1_m.jpg

Jag skulle satsa på Philips kompaktsystem istället, det finns ett som har vunnit en jävla massa priser. Kommer ej ihåg namnet men det går nog att luska ut då polaren har det. Han betalade 2500:- för det (ordinarie pris var 3900) och det låter fruktansvärt bra! Inte lika snyggt dock med endast små högtalare runtom.

Som vanligt! Man får vad man betalar för. Därmed inte sagt att billiga grejer är skit men de finns anledning till varför dom är billiga. :) Sedan brukar inte hifiklubben sälja skit som tex elgiganten gör utan har lite mera koll på vad dom kränger till kunderna.
Har ett bra tips, kolla om du hittar någon tråd på prisjakt.se forumet eller om någon recenserat det där. Bästa är ju alltid att lyssna själv och bilda uppfattning. Och är det något du hör som du inte gillar så köp INTE! De finns många andra system! Lycka till! :tummenupp

Last edited:
Hallo Ki
Jag har nyss köpt detta
Onkyo TX-SR303E
113440.jpg

Infinity TSS-500
116340.jpg

Lite mer stålar, men himla mycket ljud för pengarna.. Spelar som faaaan.. om man vill..

Så har du att jämföra med i alla fall.. :tummenupp

Fick grym hjälp på hembiobutiken.se, dom har ju lager i gbg med.. kolla in dom!
Riktigt bra klass på servicen!

Rasorblade skrev:
2170671 Vad tror ni om detta system?

Grymt snygg!!! Men ljudet vet jag inte nåt om... skulle fan inte banga för att skaffa en sån jag osso efter sommaren

Last edited:
Det var jävligt läckert men det gäller nog att ha svart inredning hemma för att få ut elegansen på rätt sätt. Hojta in här om du köper det och berätta hur du tycker det låter.

Man får vad man betalar för...

Ett tips ring direkt till huvudkontoret fråga om demo exemplat etc Själv så har jag köpt en ny anläggning som skulle ut på mässa nypris drygt 65 000 SEK som jag köpte för 25 000 SEK som jag bytte mot en cross 3 år senare :hihi

Hoppas inte personen är registrerad här :hihi

Så där ja! Då har man inhandlat ett system!! Lite dyrare (eller mkt dyrare), men grymt nöjd!

Det blev ett Bose 3*2*1 :tummenupp :Bugar
pil_321_dvd_system_l.jpg

Rasorblade skrev:

Näe, nu var jag elak. Jag ska inte vädra mina personliga åsikter om det, huvudsaken är ju att du är nöjd med det. Sen är det ju rätt snyggt att kolla på faktiskt.

Rasorblade skrev:
2215469 Så där ja! Då har man inhandlat ett system!! Lite dyrare (eller mkt dyrare), men grymt nöjd!

Det blev ett Bose 3*2*1 :tummenupp :Bugar

:tummenupp
Det är ett bra och prisvärt system. Bose gör inga dåliga grejer för den delen heller. Och har du lyssnat och är nöjd så är ju allt fulländat, eller hur. Andra kan tycka det låter skit men nu är det ju du som har det och tycker de låter bra så de är bara gratulera. :banana

Fattar inte, va är de för fel på Bose nu då?

Om han tycker de låter bra och är nöjd, så är de väl inte mycket mer med det?
Vad är argumenten mot Bose isåf? Pris ?
:näsblod

dsundelin skrev:
2216670 :tummenupp
Det är ett bra och prisvärt system. Bose gör inga dåliga grejer för den delen heller. Och har du lyssnat och är nöjd så är ju allt fulländat, eller hur. Andra kan tycka det låter skit men nu är det ju du som har det och tycker de låter bra så de är bara gratulera. :banana

Helnöjd! Inte det bästa ljudet för film, men eftersom jag använder den till musik oxå så är det en grym kompromiss! :yoparty :Rockbanan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT