Hemmabio, behöver råd, tips...

Nya bud igen... Var i örebro och slog ihjäl några timmar medan jag väntade på att erik skulle jobba klart. Gick in i en "audio video" affär, vad hade de där om inte Jamo högtalarna som jag letat efter! De hade både centerhögtalaren och surrondhögtalarna som har utgått ur sortimentet och i körsbär dessutom. Så idag har jag beställt dessa och så beställde jag Jamo D590 från Hallbäcks i Helsingborg. Får dem levererade imorgon. :tummenupp

Tack för alla råd och tips! :bow

Thundercat skrev:
Nya bud igen... Var i örebro och slog ihjäl några timmar medan jag väntade på att erik skulle jobba klart. Gick in i en "audio video" affär, vad hade de där om inte Jamo högtalarna som jag letat efter! De hade både centerhögtalaren och surrondhögtalarna som har utgått ur sortimentet och i körsbär dessutom. Så idag har jag beställt dessa och så beställde jag Jamo D590 från Hallbäcks i Helsingborg. Får dem levererade imorgon. :tummenupp

Tack för alla råd och tips! :bow

Var det på aspholmen!? Då hade du kunnat jämföra dem med mordaunt-short på plats :D Jag vet, jag ger mig inte :)

Hoppas du blir nöjd med nyförvärvet bara, det är man alltid i början och efter några timmars inspelning låter de ännu bättre men sen duger de helt plötsligt inte längre :rolleyes:

Affären ligger på Kungsgatan 17 i Örebro, men jag har ingen aning om det är aspholmen... Affären heter "Åkes Radio & TV" och ingår i "audio video" kedjan.

Jag har redan jämfört med mordaunt-short i en affär i Göteborg.

Fick hem ett par RC-L igår fick betala 8600:- varav 900:- va frakt, från tyskland då *ler*.
Sällan man ser ett par beg här hemma under 9000:- å då är dom använda nårga år.....

Får inga bättre hembio frontar för dom slantarna skulle ja tro.

Passa på innan dom säljs slut helt....... HI-FI Fabrik

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back