Hemma igen-Thundrace/Otee

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Så var vi hemma och tituleras numera lic.RR förare tack...Allt gått kanon,nya R1'an känns go men lär ta ett par bandagar att få upp farten.Känns hög som en telefonkiosk.Tack glenning för lån av cat till otee,jag har vaktat den som en hök,samt att vi har åtgärdat fegiskanterna på däcket,Tack Zmurf för lån av bil,du e la go... :tummenupp

thundrace skrev:
Så var vi hemma och tituleras numera lic.RR förare tack...Allt gått kanon,nya R1'an känns go men lär ta ett par bandagar att få upp farten.Känns hög som en telefonkiosk.Tack glenning för lån av cat till otee,jag har vaktat den som en hök,samt att vi har åtgärdat fegiskanterna på däcket,Tack Zmurf för lån av bil,du e la go... :tummenupp

:krama

R1 ?? huh?? Har jag missat ngt köp? När införskaffades denna manik?

thundrace skrev:

O jag tituleras leg R1 målare :D

Som sagt är man hemma igen efter en trevlig liten tur till Gelleråsen. Tack Glenning för lånet av katten, Tack Zmurfen för bussen och tack Thundrace för ett par trevliga dagar :tummenupp
Nu skall vi bara komma igång med tävlandet också.

Lite bilder blev det också men inte så många. GSXR1100RR har ett über posör kort på mig som han gärna får lägga in här.

Bifogat

• 124-2401_IMGW.jpg
    124-2401_IMGW.jpg
    65.5 KB · Visningar: 62
  • 124-2409_IMGW.jpg
    124-2409_IMGW.jpg
    81.6 KB · Visningar: 51
  • 124-2411_IMGW.jpg
    124-2411_IMGW.jpg
    88.2 KB · Visningar: 45
  • 124-2413_IMGW.jpg
    124-2413_IMGW.jpg
    90.2 KB · Visningar: 54
Otee skrev:
Som sagt är man hemma igen efter en trevlig liten tur till Gelleråsen. Tack Glenning för lånet av katten, Tack Zmurfen för bussen och tack Thundrace för ett par trevliga dagar :tummenupp

Lite bilder blev det också men inte så många. GSXR1100RR har ett über posör kort på mig som han gärna får lägga in här.

Anytime :tummenupp

Otee skrev:

goa bilder ser skönt ut... gott att ni fick era lic. ser fram imot att komma o kolla på er när ni tävlar :tummenupp

välkommna tebax,, en får väl grattulera!!!
när skall ni börja tävla då??

mclinda skrev:
välkommna tebax,, en får väl grattulera!!!
när skall ni börja tävla då??

Så fort denne har fått raggat tag i x antal bandagar och fått upp tempot...det går alldeles för sakta just nu...sen får jag väl ge mig,resten av världen har rätt,det går inte att åka bana med R1 utan styrdämpare :huvet :huvet

Blir der R1an som ska köras nu då?? :drool

ni vet att man inte kan köra ERF med bara 2 förare, min licens ligger bara o dammar på hyllan :rolleyes:

kajlyl skrev:
Blir der R1an som ska köras nu då?? :drool

ni vet att man inte kan köra ERF med bara 2 förare, min licens ligger bara o dammar på hyllan :rolleyes:

Jo,man kan det... :tummenupp 10'de klotningen sa du...hmmm ring inte oss,vi ringer dig :tummenupp

Här mitt kort från Gelleråsen, titta Glenning vad det går att göra med din kisse.
Tack för kortet GSXR1100RR :tummenupp

Bifogat

• 2004_0728_233755AA.JPG
    2004_0728_233755AA.JPG
    77.4 KB · Visningar: 53
Otee skrev:
Här mitt kort från Gelleråsen, titta Glenning vad det går att göra med din kisse.
Tack för kortet GSXR1100RR :tummenupp
:yoparty
Hade du käkat några roliga piller eller? inte likt dig o börja vinlka med knäskrap :skrämd

thundrace skrev:
Så fort denne har fått raggat tag i x antal bandagar och fått upp tempot...det går alldeles för sakta just nu...sen får jag väl ge mig,resten av världen har rätt,det går inte att åka bana med R1 utan styrdämpare :huvet :huvet

Jag säger det funka.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back