Hemma gjord undertray till SP-1

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Undertrayen klar till SP-1

1

Bifogat

• imgp2709.jpg
    imgp2709.jpg
    48.5 KB · Visningar: 944
Last edited:
2

2

Bifogat

• imgp2710.jpg
    imgp2710.jpg
    52 KB · Visningar: 932
R1 Uffe skrev:
Polaren tackar så mkt.

Den är gjord i plexiglas 150:- kostade den.

Sen lite plåt bara till batterilådan & där baklyktorna sitter

får man ha blinkersna så där ??
allså så att dom går neråt !

micke85 skrev:
får man ha blinkersna så där ??
allså så att dom går neråt !

Ingen aning faktiskt, men polaren som äger den sk ainte besikta förrens nästa år, & det behövs ju inte nå många minuter för att hitta nå provisoriskt sätt attfå dit orginalblinkersena.

Poliserna här uppe verkar bara bry sig om grövre brott, fortkörning, vårdslöshet mm

valentinic skrev:
hoppas det går bättre för dig än för fluppen, som väll fick en tillsägelse av farbror polis. :mad:

Snyggt var det i alla fall :bow

De får vi hoppas :bow :bow

R1 Uffe skrev:
Ingen aning faktiskt, men polaren som äger den sk ainte besikta förrens nästa år, & det behövs ju inte nå många minuter för att hitta nå provisoriskt sätt attfå dit orginalblinkersena.

Poliserna här uppe verkar bara bry sig om grövre brott, fortkörning, vårdslöshet mm

är det många sporthojare i piteå?? tror ja aldrig sett nån när jag ha varit där...aldrig och kört hoj..men varit där ganska ofta på sommrarna

olaking skrev:
är det många sporthojare i piteå?? tror ja aldrig sett nån när jag ha varit där...aldrig och kört hoj..men varit där ganska ofta på sommrarna

Som mest kanske vi är 15 st som kör, men sen finns det ju mer Sporthojjare oxå som inte är med dom :öl väl kanske eller nått sånt

Såpass ändå :D

Jag minns föra året då jag och mina parents for till munksund ( ha lite släktingar där ) så vart vi omblåsta av 3 stycken plastraketer och det gick då minst 200 skull jag tro....det första farsan sa...sådärr ola ska du INTE göra då du skaffar större..*gulp*

Bruka ni gö turer mot skellefteå då? det är juh int så långt..

olaking skrev:
Såpass ändå :D

Jag minns föra året då jag och mina parents for till munksund ( ha lite släktingar där ) så vart vi omblåsta av 3 stycken plastraketer och det gick då minst 200 skull jag tro....det första farsan sa...sådärr ola ska du INTE göra då du skaffar större..*gulp*

Bruka ni gö turer mot skellefteå då? det är juh int så långt..

Vi brukar dra ner dit & käka en Hamburgare på MAX typ & sen blåsa hem (dyra Hamburgare blir det då).

Skämt & sido, brukar vara ner nångång, vi brukar köra gamla KÅGE vägen dit, rätt skön/häftig väg ändå

Snyggt!!!

Var har du köpt blinkarna nånstan?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing