HEMLIGT!!! Var kan man hitta en keps -04?

Annars kan du ju ringa till Dogge i Latin Kings..... Han lär samla på kepsar! Han kanske har någon över!!! :banana

Chrille skrev:
Fåfängan bland knuttar är fantastisk. Alla vet att vi alla har hjälmfriss. Alla vet att många av oss börjar bli tunnhåriga. Alla har vi ont om plats för grejer när vi är ute och åker.

Likt förbannat ska man slösa plats på att ha med sig en kepa för att dölja att man ser likadan ut som alla andra. Detta måste vara höjden av knuttefåfänga?
du e så söt du .......Ni andra mesar då.....klipp er kort som mig , se snygga ut som mig och frissen är alltid perfekt :)

//R

p.s Chrille är en kille jag hade blitt kär i om jag var GAY!!!!

Ravetrancer skrev:
du e så söt du .......Ni andra mesar då.....klipp er kort som mig , se snygga ut som mig och frissen är alltid perfekt :)

//R

p.s Chrille är en kille jag hade blitt kär i om jag var GAY!!!!

Aaah din läckerbit! Allting klär en skönhet så naturligvis är du alltid het, oavsett klädsel.

Keps??

Skaffa en sån här i stället och glid runt på träffarna i sommar :tummenupp

annars kolla www.zoovillage.com dom har lite kepsar mest street/ skate mode men ändock

Bifogat

• CS_778_LORDJESUS.jpg
    CS_778_LORDJESUS.jpg
    23.1 KB · Visningar: 30
Kolfiberlook, köpt på mässan för en herrans massa år sedan! Insvettad och go nuförtiden! :D

Bifogat

• Käpa.jpg
    Käpa.jpg
    49.1 KB · Visningar: 39
Chrille skrev:
Fåfängan bland knuttar är fantastisk. Alla vet att vi alla har hjälmfriss. Alla vet att många av oss börjar bli tunnhåriga. Alla har vi ont om plats för grejer när vi är ute och åker.

Likt förbannat ska man slösa plats på att ha med sig en kepa för att dölja att man ser likadan ut som alla andra. Detta måste vara höjden av knuttefåfänga?

Du är bara avundsjuk för att du inte får in huvvet i en keps!! :D

#2 skrev:
Du är bara avundsjuk för att du inte får in huvvet i en keps!! :D

Nu har du visserligen rätt i att det inte finns en kepa som sitter vettig på min XXL-vattenskalle men hur fan visste du det. :va

Chrille skrev:
Nu har du visserligen rätt i att det inte finns en kepa som sitter vettig på min XXL-vattenskalle men hur fan visste du det. :va
Du har ju ganska mycket lockar på huvet? :va

Emmi skrev:
Du har ju ganska mycket lockar på huvet? :va

Jovisst men under lockarna döljer sej en skalle med imponerande yttermått. De flesta XL-hjälmar är för små...

Och kepsar är sällan sydda för rejäla skallar...

Chrille skrev:
Jovisst men under lockarna döljer sej en skalle med imponerande yttermått. De flesta XL-hjälmar är för små...

Och kepsar är sällan sydda för rejäla skallar...

Inte heller för folk med små skallar, som mej. Har XS på hjälm och det är nästan för stort... :va Kepsar e ju inte att tänka på.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman