Hemkommen från krogen och rejält djävla bitter...

Women!! Can´t llive without them, can´t kill `em!!

Ok för att liva upp din sinnesstämning så ska du få en rolig historia:

Vet du skillnaden mellan en fiskmås och en brud?

Svar: Den ene flaxar, skränar, skitar ner och lever jävel. Den andre är en fågel....

JKay skrev:
Women!! Can´t llive without them, can´t kill `em!!

Ok för att liva upp din sinnesstämning så ska du få en rolig historia:

Vet du skillnaden mellan en fiskmås och en brud?

Svar: Den ene flaxar, skränar, skitar ner och lever jävel. Den andre är en fågel....
Nu blev jag glad:D

ett par är ute o åker bil.
killen blir sugen på glas.
han säger: stanna på macken så kan vi köpa glass.
sagt o gjort så stannas det o glass ätes.

tjejen blir sugen på glas.
hon säger: de skulle va gott med glass
samtidigt som du svichar förbi macken inte ont anande.
2 mil senare så undrar du varför hon ser så sur ut.
o frågar oså.
hon lätt skrikande: men du stanna ju inte på macken när jag var sugen på glass. :rolleyes:

detta är den mest bästa förklaring skillnaden mellan killar o tjejer som jag nånsin hört :)

slutsats...vi killar måste lära oss läsa denna arts tankar, endast då kan vi bli jämspelta...men det är väl lite kuligare som de är nu :tummenupp

ozeo skrev:
killen blir sugen på glas.
han säger: stanna på macken så kan vi köpa glass.
sagt o gjort så stannas det o glass ätes.

tjejen blir sugen på glas.
hon säger: de skulle va gott med glass
samtidigt som du svichar förbi macken inte ont anande.
2 mil senare så undrar du varför hon ser så sur ut.
o frågar oså.
hon lätt skrikande: men du stanna ju inte på macken när jag var sugen på glass. :rolleyes:

detta är den mest bästa förklaring skillnaden mellan killar o tjejer som jag nånsin hört :)

slutsats...vi killar måste lära oss läsa denna arts tankar, endast då kan vi bli jämspelta...men det är väl lite kuligare som de är nu :tummenupp
Så sant, var går man en sån kurs?

Jag tror felet ligger hos "Sex and the Citys" och böcker som "flickors jakt och fiske", de får tjejer att tro att man ska va lika sviniga som de är i dessa fiktiva berättelser. De fattar dock inte att de får ett djävla kass rykte, jag kan ju säga vad mitt svar kommer vara om nån frågar mig om dessa tjejer....

Last edited:
Kan bara säga att vissa tjejer nog föddes utan varken hjärna eller hjärta!! Kan själv bli skitförbannad på tjejer som leker med killar sådär. var ute med några vänninor för ett tag sedan och en av tjejerna träffade en kille som hon såg ut att vara jätteintresserad av. Hon hängde med honom hela kvällen och följde även med honom hem sedan. Klockan tre på natten ringer hon mig och undrar om hon kunde få komma hem och sova hos mig. Jag frågar såklart varför hon inte är med killen hon följde med hem. Hennes svar var:
- han hade så skitigt hemma att jag stack när han var på toaletten!

Hon fick sova hos någon annan den natten......

Mcbrud skrev:
Kan bara säga att vissa tjejer nog föddes utan varken hjärna eller hjärta!! Kan själv bli skitförbannad på tjejer som leker med killar sådär. var ute med några vänninor för ett tag sedan och en av tjejerna träffade en kille som hon såg ut att vara jätteintresserad av. Hon hängde med honom hela kvällen och följde även med honom hem sedan. Klockan tre på natten ringer hon mig och undrar om hon kunde få komma hem och sova hos mig. Jag frågar såklart varför hon inte är med killen hon följde med hem. Hennes svar var:
- han hade så skitigt hemma att jag stack när han var på toaletten!

Hon fick sova hos någon annan den natten......

:va :kocko

Twosaint skrev:
Mingves du är en förtappad själ, hur i hela ****** kan du tacka nej till maiden för nån sunkig brud ? Det är ju inte direkt så att dom spelar varje helg :fatta!

Kunde inte sagt det bättre själv!

Men Mingves, ärligt talat..
Ingen faller för någon som är desperat. Detta gäller både tjejer och killar. Du måste ta det lite mer soft. Desperation lyser alltid igenom.
Att en tjej visar lite intresse och pratar med dig betyder inte att hon vill knulla och gifta sig.

Ändra inställning. När du träffar en tjej du är intresserad av; Gå inte in för att "få till det". Var dig själv, och gå in för att lära känna henne. Bli bekant först.
Och var inte desperat, cool eller svinig om du inte är det av naturen. Var den du är.

Om du bara slutar försöka så kommer allt att komma till dig. Sluta jaga!

Mina $0.02

Om man jämför "Att-förstå-sig-på-svårigheten" mellan tjejer och killar:

Att förstå sig på en kille = Lika svårt som lekis-matte
Att förstå sig på en tjej = Krävs magisterexamen i raketfysik

Rock on!

Gixxer-Anders skrev:
Ingen faller för någon som är desperat. Detta gäller både tjejer och killar. Du måste ta det lite mer soft. Desperation lyser alltid igenom.
Att en tjej visar lite intresse och pratar med dig betyder inte att hon vill knulla och gifta sig.

Ändra inställning. När du träffar en tjej du är intresserad av; Gå inte in för att "få till det". Var dig själv, och gå in för att lära känna henne. Bli bekant först.
Och var inte desperat, cool eller svinig om du inte är det av naturen. Var den du är.

Mina $0.02

stämmer nog bra...bara va lixom(låter flumigt)..de bruka visa sig om man går hem o då kan man börja satsa..
jag har aldrig bråttom i början..snarare tvärtom..
bruka sega o dom får dra i mig men de kan ha lite med min blyghet o göra men de bli mer rätt så
:rolleyes:

ozeo skrev:
stämmer nog bra...bara va lixom(låter flumigt)..de bruka visa sig om man går hem o då kan man börja satsa..
jag har aldrig bråttom i början..snarare tvärtom..
bruka sega o dom får dra i mig men de kan ha lite med min blyghet o göra men de bli mer rätt så
:rolleyes:

eller så kan man bara åka in på macken för å tvätta visiret en snabbis så kommer det fram en brud som mer än gärna skulle tillbringat natten med mig... :tummenupp frågan är vad hon va ute efter, mig, min hoj, eller min kropp.. :rolleyes:
men skit samma, ja hade inte tid så det fick va.. :gnissla
Fick iaf en puss... eller tre va det väl... :)

Fluxir skrev:
eller så kan man bara åka in på macken för å tvätta visiret en snabbis så kommer det fram en brud som mer än gärna skulle tillbringat natten med mig... :tummenupp frågan är vad hon va ute efter, mig, min hoj, eller min kropp.. :rolleyes:

Vad drömde du sen? :rofl :rofl

Gixxer-Anders skrev:

Mina $0.02
Men det e ju så jag brukar göra, men det funkar ju inte. Jag raggar på fel brudar:(

Ett osäkert ragg istället för en Iron Maiden-konsert.

Jag måste nog citera Jan Banan i Torsk på Talinn "Roland, fan, gå och lägg dig och runka istället!"

Ta inte illa upp. :D

JKay skrev:
Jo har ett X som är sådan......helpuckad.

Kan bara trösta dig med att även killar kan födas med denna mutation... har även jag ett X som efter antal idiotiska gärningar så som att slå mig ändå inte fattar att jag inte vill ha honom... och detta tre år efter att jag dumpade honom!!!

Mingves skrev:
Låter som vissa har mer tur än andra.
Det jag stör mig mest på är att mina polare ringde 1800 och hade en biljett över till Maiden och jag sket i den bör hennes skull, för jag trodde hon var åtminstone lite intresserad....
Du missade en religiöst bra konsert! Jag är fortfarande lyrisk!

Bara så att du vet ;)

Fluxir skrev:

tja..kom fram ett par brudar när bilen dog inne i stan..
står o småfnittrar o kommer fram..
snackar i ca 30 sek..(riktigt finbrud oså) sen får jag en kyss.
man blev lite paff men va faen man bangar ju inte när man e singel.
går ca 30 sek till sen ser jag att hon kollar in mina ögon o kommer närmre o jag får mitt livs avslättning...
ahhh..man baxa..
sen har man aldrig sett hon någe mer :(

jag hade mina skitiga mekkläder bmw,n o en släpkärra.
inte många som trott på mig men de hände.

:banana

Mingves! Du förtjänar det fan om du avböjer en Maiden-konsert för en brud! Så gör man bara inte! Hade hon varit intresserad hade hon funnits kvar dagen efter eller hur?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg