Hemkörning?

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag ligger här med århundradets baksmälla och kan inte tänka på något annat än pizza.
Dessvärre ser jag ut som något med ena foten i graven och kan således inte visa mig ute varpå jag tänkte att hemkörning vore ypperligt.
Nu till problemet, jag har ringt två pizzerior i Skogås men ingen av dom kör ut.
Någon som vet om det finns någon pizzeria i närheten, typ Haningen, Farsta som kör ut?

Svara snabbt innan jag svälter ihjäl!

Nitrogen skrev:
2309683 Jag ligger här med århundradets baksmälla och kan inte tänka på något annat än pizza.
Dessvärre ser jag ut som något med ena foten i graven och kan således inte visa mig ute varpå jag tänkte att hemkörning vore ypperligt.
Nu till problemet, jag har ringt två pizzerior i Skogås men ingen av dom kör ut.
Någon som vet om det finns någon pizzeria i närheten, typ Haningen, Farsta som kör ut?

Svara snabbt innan jag svälter ihjäl!
http://gulasidorna.eniro.se/query?what=yp&search_word=Pizzeria&where=Farsta&newSearch=1&ax= :tummenupp

Nitrogen skrev:
2309706 Jag är hungrig och svag. Inte kraft nog att ringa runt till alla och fråga om dom kör hem.
Jag vill ha ett nr, direkt, pang på. Så att jag bara kan ringa och beställa.
Farsta Strands Pizzeria HB - Stockholm
Tel. 08-93 72 82
Farsta Strandplan, 12371 FARSTA · Karta

de kör hem :tummenupp

(om jag har fel so what, om jag ahr rätt så är jag månadens hjälte :rofl )

-Rosen- skrev:
2309713 Farsta Strands Pizzeria HB - Stockholm
Tel. 08-93 72 82
Farsta Strandplan, 12371 FARSTA · Karta

de kör hem :tummenupp

(om jag har fel so what, om jag ahr rätt så är jag månadens hjälte :rofl )
Dom hade inte hemkörning :(

Nitrogen skrev:
2309725 Jävla stenåldersmentalitet här ute, det är tamejfan ingen som har hemkörning.

:mad:
Nä, ni bönder brukar ju odla er egen mat, så det finns väl ingen marknad för pizzahemkörning där.

:hihi

War-psycho skrev:
2309732 Nä, ni bönder brukar ju odla er egen mat, så det finns väl ingen marknad för pizzahemkörning där.

:hihi
Värst vad du var vitsig i dag då :tungan

Nu är min pizza på väg!! Extra allt, extra stor och 2 l cola!

War-psycho skrev:
2309752 Det lär ju vara kall när dom tråcklat sig förbi bygget och hittat ladan. :D
Muahaha Jag har faktiskt jobbat som pizza bud i vaxholm tyvär fans det lite problem mellan mig och min arbets givare. Han va rå rasist mot svenskar..

-Rosen- skrev:
2309753 extra mycket pengar, det gick på över 120 spänn va?
Ja. Men jag hade å andra sidan kunnat betala en femhunka eller två för en pizza just nu så jag tycker att jag kom lindrigt undan. :tungan

Nitrogen skrev:
2309769 Ja. Men jag hade å andra sidan kunnat betala en femhunka eller två för en pizza just nu så jag tycker att jag kom lindrigt undan. :tungan

Då är det fan illa.. hehe nu vart jag grymmt cola sugen

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...