Heminredning - Länktips

Lartes skrev:
Markus, var står det att det ska märkas överallt? :mad:
Vadå var BFL? :mad:

SSB, reklam? Det blir det väll när jag väl postar länken?
En till, ska jag lägga in två länkar? :mad:

Jag vet inte för jag hittar inte länken. :mad: men alla era produkter är inte prismärkta bara för att du går ut med DYMO:n i skyltfönstret, :mad: ! Alltså borde allt behöve prismärkas så att konsumenten vet vad era produkter (:mad: ) kostar.
BFL står för Bakom Fiendens Linje. :mad: men det låter bättre på engelska. Det blir då BEL. :mad:
Varför ska du lägga in två länkar? :mad: Jag skulle säga minst tre. :mad:

Markus skrev:
Jag vet inte för jag hittar inte länken. :mad: men alla era produkter är inte prismärkta bara för att du går ut med DYMO:n i skyltfönstret, :mad: ! Alltså borde allt behöve prismärkas så att konsumenten vet vad era produkter (:mad: ) kostar.
BFL står för Bakom Fiendens Linje. :mad: men det låter bättre på engelska. Det blir då BEL. :mad:
Varför ska du lägga in två länkar? :mad: Jag skulle säga minst tre. :mad:

Nej men det är väll bara i fönstret det måste vara märkt för dom produkterna kan man se även när vi inte finns här? För inne i butiken kan vi hjälpa kunderna med priserna. :mad:

Du vågar ju bara komma efter 16:00 när jag har gått hem, fegis :mad:

tre länkar? varför då? förklara dig :mad:

Lartes skrev:
Nej men det är väll bara i fönstret det måste vara märkt för dom produkterna kan man se även när vi inte finns här? För inne i butiken kan vi hjälpa kunderna med priserna. :mad:

Du vågar ju bara komma efter 16:00 när jag har gått hem, fegis :mad:

tre länkar? varför då? förklara dig :mad:

Jag är ganska säker på att alla produkter måste vara prismärkta. :mad: Ni hjälper ju inte ens kunderna, ni pratar bara i telefon ju. :mad:
Jag vågar när som helst. :mad: x :mad: = ultra:mad:
Inte fan vet jag. :mad: Du babblade om två ju :mad:. Det räcker med en också, bara det är priser med. :mad:

Markus skrev:
Jag är ganska säker på att alla produkter måste vara prismärkta. :mad: Ni hjälper ju inte ens kunderna, ni pratar bara i telefon ju. :mad:
Jag vågar när som helst.
Inte fan vet jag. :mad: Du babblade om två ju :mad:. Det räcker med en också, bara det är priser med. :mad:

Jag e ganska säker på att det räcker med priser i fönsterna :mad:
Vi hjälper bara kapitalstarka kunder :mad:
Du har ju bara vågat en gång efter att jag slutat dessutom :mad:

Dt var ju SSB :mad: som ballade om två :mad:
Du kan väll läsa? bara kolla priser i prislistorna som ligger utspridda i hela butiken :mad:

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8