Helvitt passar inte alla hojar, men DAMN!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Snygg Poserhoj!! :tummenupp
Så länge den står stilla i garaget!! :hihi
Men att köra med den ute på vägarna är inte ens att tänka på! /RB

Hade den varit helvit skulle den sugit! den svarta ramen mm gör sitt,Synd att motorn är en rad4 och att det är en "volvo" :)

En till liten detalj, det är inte samma framdäck på hojarna. Bakdäcken ser inte riktigt likadana ut heller va? Sen är det en annan kedja på den ena bilden mot den andra, den ena har guld färg på sidan av kedjan och den andra har en vanlig kedje färg.

Kay skrev:
Vad ska man säga... Snyggaste lacken jag sett på en hoj, alla kategorier. Så enkelt, så pimpigt... Jag känner mig slagen. Fruktansvärt snygg. Sen KAN Det ju hjälpa att R1an e så jäää-a sexig. ;)

Gör till och med den missbildade hojen snygg - riktigt snygg!

/Y

Evil M skrev:
En till liten detalj, det är inte samma framdäck på hojarna. Bakdäcken ser inte riktigt likadana ut heller va? Sen är det en annan kedja på den ena bilden mot den andra, den ena har guld färg på sidan av kedjan och den andra har en vanlig kedje färg.
Det kan ju vara samma hoj fast vid olika tillfällen.

För R1 loggan är olika på höger resp. vänster sida. Plus att på ena bilden är det mörkt kåpglas och på andra är det genomskinligt...

Plus att huggern är vit på ena och svart på andra...

Sen tror jag iofs att den ena är helvit, matt färg... Och den andra är nog lite silvervit...

Last edited:
twinner skrev:
Hade den varit helvit skulle den sugit! den svarta ramen mm gör sitt,Synd att motorn är en rad4 och att det är en "volvo" :)

Skulle vilja säga att radfyra är det enda rätta om man vill ha någon topeffekt och inte låta som en "traktor". eller låta som slädarna jultomtewannabe folket som bildar klubb och dödar varandra. Nej ingen spagetti för mig :rofl

Yozzi skrev:
Gör till och med den missbildade hojen snygg - riktigt snygg!

/Y

F U .... you

den hojen klara ju av att hålla sig på vägen iallafall :D :D

fy fan va fet den blev i vitt..
kanske skulle lacka lite ..

SvartR1a skrev:
Skulle vilja säga att radfyra är det enda rätta om man vill ha någon topeffekt och inte låta som en "traktor". eller låta som slädarna jultomtewannabe folket som bildar klubb och dödar varandra. Nej ingen spagetti för mig :rofl

Tips: Testa rejs-tvitakt....

Den gör sig nog vildigt läcker på bild och i utställningar men jag vet inte om den är så fin om man ser den ute på vägen med en förare på. Skulle vart såfall om han har lika läckert ställ :hihi

oj, inte nådigt snyggt heller...
haha, inte ensam om vit yamaha ändå :D även fast man blir ägd :Bugar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back