Helvetes jävla skit!!

• Thread starter Thread starter #2
  • Start date Start date

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
Har tappat min jävla plånbok!!! SUCK!
va less man blir!!! :mad:

Busskort bankkort shellkort allt...

Livet känns ganska skit! :huvet

Spärra korten för allt i världen! :4skrika

Skynda om du inte har gjort det!

Ja spärra allt skit fort! Men tappa inte hoppet på medmänniskorna, kanske nån som lämnar in till polisen endå? de lär väl ta alla kontanter för besväret men de kan man ju lätt bjucka på för att få tillbaks sina kort o veta att de är i säkert förvar!

Jag har inte erkännt för mig själv att jag har loosat den förrän ikväll då jag har sökt genom hela huset å bilen.

Tappa den i lördags.

Men jag har spärrat bankkorten nu. Får vänta till 10 me shellkortet.. jag står inte som ägare.

Får väl se om dom hackat mina sista hundringar på kontot.

busskortet är inget att göra åt. värde kanske 2000spänn.
man behöver ju inte ha nå leg lr nå.

Spärra Körlappen också fort som fan, kompisen tappade sitt körkort, en månad senare fick han ett samtal om en hyrd v70 som inte var tillbakalämnad, o det var trots att han spärrat kortet :va . Men han slapp ju påföljder som han annars kunde åkt på...

Jobbigt som fan att bli av med sin plånbok. :(
Hoppas att det e nån ärlig person som hittar den och lämnar den till polisen.

// Lena

xXx40 skrev:
Spärra Körlappen också fort som fan, kompisen tappade sitt körkort, en månad senare fick han ett samtal om en hyrd v70 som inte var tillbakalämnad, o det var trots att han spärrat kortet :va . Men han slapp ju påföljder som han annars kunde åkt på...

Kan man spärra ett körkort? När jag har hyrt bilar så har de bara kollat körkortet och skrivit av lite nummer och sen dragit visa-kortet som pant, mer kollar de inte. Bara så att personen på bild stämmer med han som står framför en då.....

Jag skulle få panik :eek: om jag tappade min plånbok....jag har hela mitt liv i den.Hoppas den kommer till rätta...! :Bugar

Jag tappade min också i somras, men det tog nästan bara en dag så ringde dom min fassa och sa att den var inlämnad hos polisen...

Jag tappade min.... Blev skitorolig, har betalkort o grejjer.... Ringde farsan o sa att han skulle spärra, men han tog o flyttade över alla mina pengar istället.... TUR, för jag hade letat som en galning hemma, men när pappa gick hem gick han in i garaget o kika lite o hittade den!! Hade lagt den där när jag skulle byta om :rodnar TUR att han inte sparrade det så man behövde skaffa nytt bankkort iaf, hehe

Eller så har man ingen plånbok, jag har ingen, bankomatkortet tar jag bara med när jag ska ta ut cash, sen så har jag busskortet i en ficka och pengar i den andra, så småningom blir det körkort med. Jag har inte så mycket kort med mig, gymkort och bibliotekskort och allt har jag hemma, tar med de om jag ska träna eller gymma. Enklare så. :fakta

P-E skrev:
Eller så har man ingen plånbok, jag har ingen, bankomatkortet tar jag bara med när jag ska ta ut cash, sen så har jag busskortet i en ficka och pengar i den andra, så småningom blir det körkort med. Jag har inte så mycket kort med mig, gymkort och bibliotekskort och allt har jag hemma, tar med de om jag ska träna eller gymma. Enklare så. :fakta

överväger faktiskt det där lite! sprida riskerna så att säga! ;)

Tycker det är smart, inte lika stor chans att ettkort flyger ut ur din ficka, speciellt inte om du har dragkedja, eller jeans.

Eller så gör man som mej...
ute på krogen och festar loss lite...
och upptäcker att man inte har sitt bankomatkort längre.
Men eftersom man redan har hunnit köpa en hel del öl, så är man
ganska full... :fyllisar
står och gräver ordentligt i plånboken både jag och en polare men kan inte hittanågot.
så då går jag och frågar i baren om inte dom har mitt kort... men nä.
Jaja då får man ju vara redig och spärra kortet illa kvickt, kan ju bli lite väl dyr krogrunda annars.
Lyckas spärra kortet iallafali skrikandes telefonen pga. ljudnivån .
Fan vet hur jag kom hem efter det, men väl morgonen efter så ligger givetvis kortet fullt synligt i sedel facket i plånboken. :kocko

Dee_cati skrev:
Kan man spärra ett körkort? När jag har hyrt bilar så har de bara kollat körkortet och skrivit av lite nummer och sen dragit visa-kortet som pant, mer kollar de inte. Bara så att personen på bild stämmer med han som står framför en då.....

Eller anmäla det stulet menar jag juh :huvet

Man kan spärra körkortet!

Kan ju kanske hjälpa nån sate.

Nummer till spärra körkortet: 08 470 34 92

Nummer till spärra Föreningssparkbanks kort : 08-411 10 11

Ps. min plånbok är ju förståss upphittad nu när jag spärrat allt.
Den låg ute under en buske inte långt ifrån mitt hem.
Hur fan den hamnat där är ju en gåta.. :va

#2 skrev:

Förmodligen nån som har hittat den o tatt pengarna i den om där var pengar i den sen slängt den i en buske.

#2 skrev:
Man kan spärra körkortet!

Kan ju kanske hjälpa nån sate.

Nummer till spärra körkortet: 08 470 34 92

Nummer till spärra Föreningssparkbanks kort : 08-411 10 11

Tur i oturen..

#2 skrev:
busskortet är inget att göra åt. värde kanske 2000spänn.
man behöver ju inte ha nå leg lr nå.

Har du numret som står på kortet kan man spärra det.. Till nästa gång.. SKRIV UPP DET!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back