Helvete!

Fy fan va fjantigt. Jag är knappast ett enormt fan av schlager, men att ett sådant äckligt gäng av äckliga omogna människor ens fick vara med är fan otroligt.

På en omogonhets-skala på 1 - 10 är det lätt en 11 att klä ut sig till något som ser ut som en femårings bild av djävulen.

Usch.

Paradoxy skrev:
2177951 Fy fan va fjantigt. Jag är knappast ett enormt fan av schlager, men att ett sådant äckligt gäng av äckliga omogna människor ens fick vara med är fan otroligt.

På en omogonhets-skala på 1 - 10 är det lätt en 11 att klä ut sig till något som ser ut som en femårings bild av djävulen.

Usch.

Äh, du är bara avundsjuk.

LORDI :fyllisar

Paradoxy skrev:
2177951 Fy fan va fjantigt. Jag är knappast ett enormt fan av schlager, men att ett sådant äckligt gäng av äckliga omogna människor ens fick vara med är fan otroligt.

Usch.

Bafatt du ser ut så utan mask!

Hej, vi heter Lordi. Vi ser ut som monster, satan va häftiga vi är. Grrr.

Paradoxy skrev:
2177985 Hej, vi heter Lordi. Vi ser ut som monster, satan va häftiga vi är. Grrr.

Hej Jag heter Paradoxy och jag cyklar, fan va ja är mobbad!

:rolleyes:

Paradoxy skrev:
2177985 Hej, vi heter Lordi. Vi ser ut som monster, satan va häftiga vi är. Grrr.

Visst är de lite löjliga men låten var faktiskt jävligt bra.

Det handlar om att våga sticka ut.

Mesiga Sverige hade ALDRIG vågat skicka ett band som Lordi.
Rednex hade säkert kommit bättre än Carola eftersom de bjuder på lite show, precis som Lordi.

Meen.

"Nääe vi måste vara sådär lagom schlager, lite mesiga, inte sticka ut för mkt." Typiskt svenskt...

stoooffe skrev:
2178015
"Nääe vi måste vara sådär lagom schlager, lite mesiga, inte sticka ut för mkt." Typiskt svenskt...
Ja, du vet, det är det den tävlingen går ut på. Det är inte nån jävla rocktävling, det finns det annat för. :mad:

Edit: :mad: :mad: :mad: :mad:

Typiskt Finnar att inte lägga någon som hellst komentar på Engelska......
För övrigt så va dom värdelösa..... Bara dräkterna och pyrotekniken som tog dom till topp....

Allvarligt talat?! Yeah, ni säger äntligen vann "anti-schlagern" osv. Det är ju fanimej precis vad finlads jävla dynga är, schlager.

Pinsamt. Seså, det lär nog komma 12 trådar till inom en timme om detta jävla fjanteri.

Back