Helvete vad hojarna går åt nu!

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Gnnnnggghhhh!! :gnissla Hade sett ut TRE roliga hojar att åka och kolla på imorgon, en sv 1000 som kom upp igår eller i förrgår på blocket, den är nu SÅLD, en sv 1000 hos johans mc som kom upp också den igår/i förr går, den är nu SÅLD! Och en hoj som legat ute sen i mitten av februari utan att folk visat intrese ska antagligen säljas nu till helgen!! Jävla helvetesbank som segar med att sätta in pengarna på kontot för mig! Vill ju åka och tjöpa nuuu!! fan ska jag göra bullen

Hade en polare som sålde sin blade 08:a, som han tom hade ramlat och repat med, för 64 lök - på 1 dag! Det är andra tider nu helt klart.

Börjar fan fundera på den hära! http://www.blocket.se/skaraborg/Suzuki_TL_1000_45235119.htm?ca=15&w=3
Den har ju legat ute ett bra jävla tag nu så den ska väl förhoppningsvis heller inte försvinna över en natt!! Dessutom borde man ju därför kunna pruta ner den till typ 22-25000kr eller nåt! Men vart fan är alla TLS 1000 på blocket!? Detta är den enda jag hittar! Kass hojjävel eller?

Varför skulle säljaren vara stressad och pruta ?
Det är ju full vinter och massor med snö, -snart är våren här, priserna och efterfrågan stiger ....

I alla fall jag skulle vara orolig om ingen hört av sig om hojen på flera månader. Börja noja att inte bli av med den. :)

Börjar fan fundera på den hära! http://www.blocket.se/skaraborg/Suzuki_TL_1000_45235119.htm?ca=15&w=3
Den har ju legat ute ett bra jävla tag nu så den ska väl förhoppningsvis heller inte försvinna över en natt!! Dessutom borde man ju därför kunna pruta ner den till typ 22-25000kr eller nåt! Men vart fan är alla TLS 1000 på blocket!? Detta är den enda jag hittar! Kass hojjävel eller?

Priset är prutat å klart, snackare undanbedes!

Tycker inte det låter som att han vill låta dig pruta ner 14-24% men det kanske bara är jag... :glömdet

Det är ingen dussinhoj längre därför är den ibland lite svajig på beg marknaden. Bra otuktade ex finns snart inte längre.
Sen kanske ägarna har fastnat i twinträsket och inte kan förmå sig att sälja? Som jag..
Den är definitivt inte kass..Bara speciell..
Lycka till med hojköpet iaf.:tummenupp

ska jag va ärlig Den är ful

Prata för dig själv du. :7peta KTM660 är ju verkligen en designmässig fullträff. :crash

definitivt, men en s-hoj bör ha sidokåpor :/ i mitt tycke

NEEEJ! Det är som att bygga muskler och alltid gå runt i kronans vindrock!?
Fast alla får tycka vad man vill, bara man tycker som jag.:hihi

Prata för dig själv du. :7peta KTM660 är ju verkligen en designmässig fullträff. :crash

:fakta

Det börjar bli dags alltså? Hade trott kylan skulle hålla marknaden stilla ett tag.
Kanske dags att börja annonsera ut de man vill bli av med då ..

Det börjar bli dags alltså? Hade trott kylan skulle hålla marknaden stilla ett tag.
Kanske dags att börja annonsera ut de man vill bli av med då ..

Det är ett helt sjukt tryck på begmarknaden just nu.
Jag sålde båda mina hojar på 1 vecka. Den ena hade jag egentligen tänkt behålla ett tag till så den låg inte ute på annons ens.

Men förbered dig på en j*vla massa tomtar som kommer att maila skambud typ 25% under vad du lagt ut den för. Men det är ju bara att kasta eller svara nåt kul.

Tycker inte alls det verkar konstigt att den gick så fort med det priset.

Håller med! Jag hade gärna köpt en hoj med lite kosmetiska skador om jag fick den 10-20k billigare.
Ebaya hem lite kåpor för inga pengar så har man plötsligt gjort en grym affär.

Trista är att jag måste ha en suzuki för att överhuvudtaget ha råd att äga den. Fan, försäkrar ju en suzuki gsxr 1000 för samma pris som typ en yamaha xtx eller nåt annat skit

Det är ingen dussinhoj längre därför är den ibland lite svajig på beg marknaden. Bra otuktade ex finns snart inte längre.
Sen kanske ägarna har fastnat i twinträsket och inte kan förmå sig att sälja? Som jag..
Den är definitivt inte kass..Bara speciell..
Lycka till med hojköpet iaf.:tummenupp

oj tryckte jag på fel knapp :D men det är ju min tycke men jag är lessen om jag sårade dej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman