helvete, hur kåt kan man vara!

Men varför i hela friden skulle han åka till USA för att knulla en fjortis? Kunde han inte ha gjort som alla andra snuskgubbar och åkt till Ryssland eller Thailand istället? Eller raggat på Lunar genom att vifta med löften om modellkontrakt?

:D ha ha rätt åt honom ligga får han nog fast kanske inte så som han vill i fängelset:D

fyfan, nu vet man ju inte alla detaljer..men jag tippar på att 14-åringen hade skitsnygga bilder å kanske utgav sig för att vara äldre?

media är ju lite skev...

Han kommer som sagt få ligga en hel del nu. Dock tror jag han kommer få ta rollen som 14 årig skolflicka...

fyfan, nu vet man ju inte alla detaljer..men jag tippar på att 14-åringen hade skitsnygga bilder å kanske utgav sig för att vara äldre?

media är ju lite skev...

Stod på gp.se att han tjattat med nån snubbe i staterna under ett år, som lovade svennen att ligga med hans dotter. Haken var bara att han tjattade med en snut som gillrat en fälla....

Sicken lirare! Lär ju inte vara så pinigt när han väl kommer ut.

Stackarn kommer bli prisonbitch åt nån livstidsdömd gayrapemassmurder maddefakka.

Ja stackars pedofil.

media är ju lite skev...

Media är jävligt skev om man hittar på själv vad som står istället för att läsa.

Ähh... De flesta här inne har knullat fjortisar.. Sen att man åkt moppe till grannbyn och betalningen varit i mellanöl och cigg istället för flyg och pengar spelar ju ingen roll..

:fastihulletistheshit

Bara o hoppas han får livstid.

Men Sverige lär väl (tyvärr) göra allt för att han ska få komma hem och sitta i svenskt fängelse.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show