Helu ny A kille här :)

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
Tjena allihopa

Kul forum detta här. hittat mcket kul läsande och tänkte kan väl lika gärna regga mig!
Enda man kan säga är att min hoj inte riktigt passar in här men ;)
Fick mitt kort 1:a september i år , 2 uppkörningar krävde det :S
men nu får man köra själv!!!:D
Gjorde allt själv i vill vill påsta att jag är skeptisk till att dom kolla privatister hårdare.... fast jag hört från "säker" källa att dom verkligen gör det .
men men nu är det bara invänta våren!!!

hadé gott SteveO
 
Välkommen! Avslöja nu vad du har för hoj så vi kan dizza dig :tummenupp Förvänta dig många timmar på SH, enda sättet att överleva hela långa vintern.
 
Välkommen! Men du är ju i fel del av forumet, finns ju en "Hej, jag är ny-del".

Men här är det ju iofs fler som ser, så det är ju smart ;)


EDIT: Det var ju där du var, haha :3freak Jag ber om ursäkt;) Tänkte lite fel :fyllisar
 
kawa Z750 ltd 82:a

det är min hoj.... eller ja... inte betalt den än men jag kör den ;)
lixom inte en SH men tyckte om detta forum!! :)
Jag "drömmer" om en Hornet 600 för den hojen tycker jag om!
Men frugan o ungarna ser inte så på saken.... dom vill ha båt så vi har ju det med . finns inte pengar till min ego grej än ;)

Föresten jag lade väl in detta inlägg på rätt forum ?

SteveO
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top