Helt Skogstokig

torskenn

Medlem
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Gsxr 750 1997
Hur kul är det när man kommer ut på morgonen å ser sin nylackade pärla(4 månader sedan) ligga ner på sidan mot en trottoarkant???
Först tänkte man att jag måste ställt den i lite dålig lutning... reste upp den å prövade, inget fel på den lutningen!!! Kan det varit så att den blåst omkull?! provar att putta på den... Så mycket blåser det inte!!!

Då börjar det ju genast växa fram teorier om hur det kan ha hänt annars...
Nån jävla liten snorunge som inte har råd med en egen å bara skulle provsitta lite!!!!!!!!
Eller så kanske nån som svängde ut med bilen tänkte: det går nog...
Är så förbannad nu så jag vet inte vart jag ska bli av!

Nu känns det ju lite bättre... finns ju inget man kan göra nu ändå!

Inget som blev knäckt.... mer än jag!
Men stora fina repor... plus att kopplingen la av?
verkar skumt

Fan ska man behöva ha kameraövervakning på hojarna numera.. Tycker man läser om sånt här allt för ofta. Fan skulle jag få tag i nån som vält min hoj skulle jag se till att han låg under hojen nästa gång den välte..

hatar alla päron som kastar upp ungarna på våra hojar som om de vore Grönalund eller Lisseberg... :mad:

Fan va trist! :(

Själv blev jag av med hojen precis utanför fönstret i lägenheten där jag bor. Efter det så funderar jag allvarligt på att skaffa ett TILT-larm. Då ska tjuvarna eller vandalerna få sig en konsert om de försöker greja med min hoj! (Hojen kom tebax tillslut, snuten haffade tjyyvkräken på bar gärning eftersom nån uppmärksam granne ringde).

Min blev stulen förra året... därav den nya lacken... å nu detta!!!!!!!!!!
Sitter med kåpan framför mig och svär :mad:

Naket är bra.....när jag la min på sidan så repade jag en blinkers :) ....resten tog kraschpuckarna i aluminium hand om....

Trist, hoppas det löser sig!

Synd... hatar sånt... :mad:

Skaffa garage.. det enda rätta... jag skulle aldrig ställa hojen ute över natten

Har nu varit runt å kollat...verkar som att den lilla "olyckan" kommer att kosta mej 2500:-

Det var nog tur att jag inte såg personen som välte hojjen för det hade nog blivit mer att betala för att laga honom!
:4skrika

Back