Helt OT men Rally :)

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Har skaffat mig Richard Burns Rally, så jäkla kul i vintermörkret!

I förrgår var jag och hämtade en ratt (och pedaler), sen snickrade jag ett litet "bord" att fästa den på, sitter gör jag på en gammal liten solstols liknande sak... pjår räjsing! :)

Jaja, skitstolt är jag för att ha lärt mig att köra i spelet nu :rodnar

film borta, ny nedanför

Last edited:
RB-Rally är riktigt bra. Det enda rallyspelet med riktigt känsla nuförtiden.

Är det bättre än colin mcrae 2005 ?

fan man kanske ska plocka ner ratten och pedalerna från bokhyllan och la...lla iväg och skaffa spelet.

Snygg kurvtagning 03:51 in i filmen,
(måste ju klaga på nått)
:tummenupp

Det är en helt sjuk skillnad mot anästan alla andra spel. Det här ska ju iof kallas simulator....

Första gången jag körde RBR så kom jag ungefär 12 meter i taget mellan krasher och snurrar. Allt kändes totalt omöjligt, overkligt och värdelöst tills jag började lära mig lite och helt plötsligt så hade jag grepp på vägen, känsla för gasen och BROMSEN är A&O, fullt ös = medvetslös :hihi

Tiden jag har på Rally School Final test är 1.19:67 :banana Då fick jag en Subaru 00'a. När jag kom etta på alla sträckor och vann England så fick jag Peugot 206 WRC.

Nu ska jag köra en tio minuter lång sträcka i Japan, en jävla kostig som tar död på nerverna.

SKAFFA RBR!

Kändes ungefär som att se på rally det där, jag saknade bara komentatorena :tungan
Ifs så förstörde du ju känslan när du körde av vägen på slutet :hihi
Verkar vara ett sjysst spel, synd bara att jag inta har ratt+pedaler.

Ratt och pedaler är ett måste...

Ska spela in en lite snyggare körning och lägga upp med bättre kvalitet, gräns på 10MB dock. :yoparty

edit: Körde Finland nyss.. Jäklar vad svårt det är när det snöar. Vägen bir vitare.. läggs ju snö på pluss att du har en vit vägg framför dig när du ligger i 170 på en raka och kämpar för livet :yoparty :näsblod

RBR är tokläckert! Och toksvårt... jag ställer fortfarande upp alldeles för lite. Asfaltkörningsfasoner som är svåra att få ur, tror jag bestämt. Envisas med att bilen skall färdas åt det håll hjulen pekar... :kocko :tungan

Hahah. Så du köpte liret! Jisses, så mkt som dul spelade på nyår kan jag nästan tänka mig :hihi

Ratt å grejjer också...
Ser bättre ut nu än vad det gjorde í början :tummenupp

MikkE skrev:
Hahah. Så du köpte liret! Jisses, så mkt som dul spelade på nyår kan jag nästan tänka mig :hihi

Ratt å grejjer också...
Ser bättre ut nu än vad det gjorde í början :tummenupp

kom hem, hämtade ratten till datorn och fixade RBR :)

Fick ju snickra ett stadigt litet bord till ratten, anpassat med rätt höjd och allt :)

tjockisbulle skrev:
Det hackar sönder på min dator.
2ghz 512mb minne och 64mb graffekort verkar inte räcka ?

:huvet

ändra grafikinställningarna. Polarn har en gammal 1.4 med mitt gamla ti4400, visserligen 128Mb men ändp. Tror inte att RBR behöver utnyttja 128MB grafikminne.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet