Helt ny i Sverige:)

Karolina

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Hoj
Fazer
Hej! Er det bedre når jeg skriver dansk? Eller engelsk? Svensk kan jeg ikke. Ikke endnu da;)

Hehehe... Det ville nok mange sige nej til - at neden i Skåne er det næsten jeres modersmål;) Men 1000 tak for velkomsten og... for at i forstår dansk;)

Nej inte danska, det är juh jättesvårt att förstå, för resten av svenskarna :) Halland var iofs danska en gång i tiden om jag minns rätt från historielektionerna. Vilket fall, Welcome!!!

:tummenupp so maybe a little english og dansk och svenska? ;) so går det vel bra? ;) anyway I think that alle fortsår mig as you are writing back;) takk!

Karolina skrev:
Hehehe... - - Men 1000 tak for velkomsten og... for at i forstår dansk;)

Velkommen til her på sporthoj - dansk er helt ok her - jag givet kursus till alle i en längre peride her :D

- NB: er det ikke dig der holder banekörning i Polen?? (fixer du forsikring, så kommer vi :tummenupp )

Du ved Galne Dansken... Dem, der kommer hvert år til Poznan for at køre på banen har efterhånden lært mig at fikse alt! ;) Jeg fikser dæk, jeg fikser smadrede motorcykler så at de kan køre hjem på hjul, jeg fikser tolk i alle sprog, jeg fikser ingen måling af dB på banen, jeg fikser... Så hvorfor ikke forsikring? ;) Snart kan jeg finde ud af at trylle :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka