HanneZ
Guest
Ok, jag förstår fortf. inte riktigt, jag anser att det är omöjligt att veta. Fast har man haft barn tidigare kanske man kan föreställa sig. Men det är inte de tråden handlar om, så de behövs inte skrivas mer om de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Jag sa inte att de sörjde barnet mer utan lika mycket... Sorgen de kände beskrev de som lika stor som om det varit ett fullt utvecklat barn..
Tror inte vi killar kan förstå... Tycker några av de som faktiskt är mammor i församlingen kan kliva in och säga hur det är:
- Uppstod de känslomässiga banden till barnet först vid förlossningen?
HanneZ skrev:Ok, jag förstår fortf. inte riktigt, jag anser att det är omöjligt att veta. Fast har man haft barn tidigare kanske man kan föreställa sig. Men det är inte de tråden handlar om, så de behövs inte skrivas mer om de.
Jovisst, ja ifrågasatte inte att tjejer skapar band långt långt innan utan just de där med att man inte vet vilken väg som hade blivit bäst. Det finns ju en del som sörjer barn som dom aldrig haft, i den meningen att dom trodde att dom va gravida fast dom aldrig va dekorvgubbe skrev:Poängen är inte om de känner mer, mindre eller lika mycket sorg..
...saken är att sorgen är stor, att bandet uppstått långt innan själva födseln.. Det är ju rätt meningslöst att försöka mäta den exakta "mängden sorg".....

P@trik skrev:"Han är tidigare dömd för en serie brott. Dock handlar det i första hand om trafikförseelser - bruk av oskattade och icke besiktigade fordon samt även fortkörning.
År 2000 fick 23-åringen tre månaders fängelse för stöld, skadegörelse och mordbrand. 2001 fälldes han för egenmäktigt förfarande och bedrägligt beteende"
korvgubbe skrev:Ja, för på det här forumet finns det inga som skenförsäkrar, kör olovligt eller bryter mot trafikregler..
![]()
det var inget hon visste om då#2 skrev:Hmm.. Hur man nu tänker om man överhuvudtaget umgås med en sån människa. Men hoppas nån "Fixar"machinegu) han. Cp!!
Skorpan skrev:och såhär blev resultatet: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=196730
vilket jääääävla samhälle vi lever i![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NoicE skrev:Vilken klappis, bättre att hålla ballen i styr?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |