Helt jävla otroligt!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

Skorpan

Guest
Jag ska berätta en hemsk sak som har hänt en kompis...

För ett tag sen så träffade en tjejkompis till mej en kille och hon blev på smällen. Hon ville ha barnet men inte killen (han ville inte ha nåt med ungen och göra) och dom bodde inte i samma lägenhet,inte ens föräldrarna till killen visste om att han skulle bli pappa. Efter många om och men så blev barnet fött och då vaknade killen till och ville helt plötsligt vara pappa och ha barnet då och då. Han hade barnet några gånger helt själv utan mamman och allt verkade som om han hade ångrat sej.
Nu kommer det hemska: hon hade varit på sjukan med barnet 2 gånger och alla trodde att barnet hade fått blodförgiftning och inte var frisk,men vad ingen tänkte på var att killen hade haft barnet bara några timmar innan han lämnade tillbaka henne till mamman. Nu pekar allt på att han försökte ta livet av barnet bägge gångerna vilket ingen visste då. Senaste gången när han hade barnet och var ute och åkte med bilen så ringde han mamman och sa att barnet inte mådde bra och var en bra bit hemifrån. Hon sa till honom att han skulle ringa ambulansen fort som faaan....han ringde ambulansen, EFTER 40 MINUTER och stod med bilen 2 km in på en liten undanskymd väg från motorvägen som han hade åkt på!!! Barnet som bara var några månader gammal hade stora skallskador och han hade avlivat sitt egna barn!!!
HUR FAN KAN MAN GÖRA EN SÅN SAK???
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Tycker det bli mer o mer skit nuförtiden,vad är det som händer?? Finner inga ord,man blir mörkrädd ibland...

Göteborgs-posten: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=188854

oooh herreguud..........totalt utanför mitt förstånd. Jag vet inte vad eller hur jag ska skriva för att uttrycka mig....fruktansvärt. :(

Helt ofattbart!

Verkar som han inte har alla hästar hemma.....

Men jag förstår inte, om han var ute med bilen och barnet blev akut sjuk, varför stannar man och väntar på ambulansen ?
Om man nu är så mån om barnets hälsa som hans advokat säger så varför gasar man inte själv till sjukhuset ?

:kulspruta

Fy fan va sjukt! Synd att man inte alltid kan se på en människa från början om det är en idiot...

korvgubbe skrev:
Det mänskliga sinnets kapacitet när det gäller att ställa till sattyg upphör aldrig att förvåna mig...
Inte mej heller längre...
Det sjukaste är att allt pekar på att han tog livet av barnet bara för och slippa betala underhåll...
VARFÖR???? det här är riktigt sjukt... :gråta

tjockisbulle skrev:
Helt ofattbart!

Verkar som han inte har alla hästar hemma.....

Men jag förstår inte, om han var ute med bilen och barnet blev akut sjuk, varför stannar man och väntar på ambulansen ?
Om man nu är så mån om barnets hälsa som hans advokat säger så varför gasar man inte själv till sjukhuset ?

:kulspruta
EXAKT!!! eller möter upp ambulansen på väg till sjukhuset,inte åker in 2 km på en småväg
Inför dödsstraff säger jag bara,det finns inga bortförklaringar för sånt!!!

Skorpan skrev:
Det sjukaste är att allt pekar på att han tog livet av barnet bara för och slippa betala underhåll...

Killen kan inte ha alla hästar hemma.. för kostnaden för underhåll är ju "billigare" än x antal år på kåken/hispan...

Denna tragiska situation kanske kan ses som ytterligare ett bevis för hur irrationellt människor kan handla i pressade situationer...

Skorpan skrev:

Då kanske han borde ta reda på fakta först. För visst är det så? Vägrar man betala underhåll så betalar försäkringskassan ut till mamman??

Hoppas han får de straffet han förtjänar :kulspruta

:huvet :kocko nääääääääää hur kan man ha ihjäl ett barn och till råga på sitt egna??
Allt för att slippa betala underhåll ????!!!!
Vad i hella friden tänkte han med???
Håller med att det är sånna här gånger det borde finnas dödstraff i sverige.
:3freak

Sänder en tanke till din vän och barnet.

Kakan skrev:
:huvet :kocko nääääääääää hur kan man ha ihjäl ett barn och till råga på sitt egna??
Allt för att slippa betala underhåll ????!!!!
Vad i hella friden tänkte han med???
Håller med att det är sånna här gånger det borde finnas dödstraff i sverige.
:3freak

Sänder en tanke till din vän och barnet.
fattar inte heller det... :mad:
om han nu skulle klara sej från det här så ska fan jag se till så rättvisa blir skippad...
/en bra förbannad skorpan :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Skorpan skrev:
fattar inte heller det... :mad:
om han nu skulle klara sej från det här så ska fan jag se till så rättvisa blir skippad...
/en bra förbannad skorpan :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ja jag kan till å med tänka mej följa med om sveriges rättsystem inte klarar av att stoppa undan den galningen..... :4skrika

Dödsstraff skall inte dömas ut till den mannen.
Nej!
Han ska pryglas till den milda grad att han ber om att få bli avrättad,
sen fortsätter man tortyren.

Rättvisa vore att den lilla fick leva, inte att pappan ska mördas.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D