Helt förvirrad - vad ska man köra nu då?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Buhuu... Jag var helt inställd på att köra STD600 men Mr.Blind har fått mig att vackla i min tro. Det är tydligen Superbike som gäller! Det är mycket ballare och det är där man får dom feta Bling-Bling och alla brudar.
Veidec ska juh bli 1000 nästa år och det hade ju varit skoj att köra ett wildcard.

Mot 1000 talar att det är dyrare inköp och att det är så otäckt att köra nått som har så massor med effekt. Var juh rädd för Striders R1a nere på Knudan. :3freak

Vad tror ni - är det fet krym seckshoondra som rockar fetast eller ska man upp i gubbklassen? Hojarna som är på tal är ZX6RR eller ZX10R.

Don Quixote skrev:
Buhuu... Jag var helt inställd på att köra STD600 men Mr.Blind har fått mig att vackla i min tro. Det är tydligen Superbike som gäller! Det är mycket ballare och det är där man får dom feta Bling-Bling och alla brudar.
Veidec ska juh bli 1000 nästa år och det hade ju varit skoj att köra ett wildcard.

Mot 1000 talar att det är dyrare inköp och att det är så otäckt att köra nått som har så massor med effekt. Var juh rädd för Striders R1a nere på Knudan. :3freak

Vad tror ni - är det fet krym seckshoondra som rockar fetast eller ska man upp i gubbklassen? Hojarna som är på tal är ZX6RR eller ZX10R.

Vad ska man säga... Cubic is king! :yoparty

inte i mittfall men ändå

/Sleven

Svårt val, SS600 är ju klart ballare än både 1000 och std600. Men i valet std600 och NSBK, så är nog NSBK roligare eftersom man får bygga bort mer av det gatsmittade.
Samtidigt tycker jag tusen är ett jävla brytande, mycket motor, men jäkligt osmidigt..

Litermaskiner är fjolligt, precis som din nya avatar! :D

Klart du ska köra ZX-6RR!

Well, JAG gillar i alla fall DQ's nya avatar. Så det så. Kör 600 std, förresten.

Don Quixote skrev:

Vet en gubbkörd ZX10R som är till salu.. den är iofs gatfixad nu.. kolla annonstorget..

/B

Mattias skrev:
Well, JAG gillar i alla fall DQ's nya avatar. Så det så. Kör 600 std, förresten.
DQ gör narr av Ullis men Mattias gör narr av alla :lol

eus skrev:
Naa det blir väl SuperStock?

Jepp, Superstock skall det vara. Dock så blir det kanske inte SM status
på det. Men det ska vara möte om det i helgen.

NSB eller STD600..... NSB ska ju ändra reglementet lite, och då kommer det
nog att skena iväg lite i pengar har jag en känsla av, då det tydligen är
tillåtet att tex. även byta fälgar till superlätta magnesium fälgar osv., och
det vet vi ju alla hur jävla billigt det är :kocko

Kolla senaste racet på Karlskoga på Micke Nilssons tid med hans standard
600... imponerande fort. Du har minst lika roligt med standard 600 skulle
jag tro, men det är min åsikt.

GSXR1100R skrev:
DQ gör narr av Ullis men Mattias gör narr av alla :lol

Okej, men kan vi inte enas om att dra gränsen här? För om den här trenden håller i sig är det väl bara en tidsfråga innan du GSXR1100R vill ha en ny avatar. Och det kan vi alla slippa.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT