Kom hem från Västerås i onsdagskväll efter ännu en termin i skolan.
Fick äntligen se min hoj live igen
kändes skönt!
Men såklart var det ju blött på vägarna och man skulle handla julklappar och massa annat. Så nån tid för att köra hopj skulle man ju inte få. Känns ju inte så roligt att ta ut den heller när det inte ärtorrt och fint.
Men när morsan väckte mig idag runt 11 så råkade hon nämna att det nästan var helt torrt ute på vägaran. Jag som i vanliga fall ligger och drar mig en timme innan jag går upp flög upp ur sängen för att kolla ut genom fönstret och kontrollera ifall hon ljög eller inte
Mycket riktigt
helt OK väglag och nästan 8 +
Så det var bara att dra i sig lite frukost och sen ut med hojen!!
Det var så jäkla skönt! Har inte kört på 3 månader, så de kändes riktigt skönt!
Drog en runda från Harplinge in till Halmstad och tillbaka!
blev runt 4 mil! Alldeles lagom, utan att frysa också!
MEN!! Vart var alla andra??
jobbar ni eller vågar ni inte ta ut pärlan?? Det var ju kanon för en (h)jultur idag
Inte en enda annan hoj såg man. Det hade nog ingen annan heller gjort för det var rätt många som drog långa blickar efter en i stan
Men nu får man nog ställa in henne för i år. (Om det inte är 20 grader varmt på Julafton och solsken, då tar jag nog en liten tur till)
God Hjul på er alla och Gott Nytt År!!
Fick äntligen se min hoj live igen
Men såklart var det ju blött på vägarna och man skulle handla julklappar och massa annat. Så nån tid för att köra hopj skulle man ju inte få. Känns ju inte så roligt att ta ut den heller när det inte ärtorrt och fint.
Men när morsan väckte mig idag runt 11 så råkade hon nämna att det nästan var helt torrt ute på vägaran. Jag som i vanliga fall ligger och drar mig en timme innan jag går upp flög upp ur sängen för att kolla ut genom fönstret och kontrollera ifall hon ljög eller inte
Mycket riktigt
Så det var bara att dra i sig lite frukost och sen ut med hojen!!
Det var så jäkla skönt! Har inte kört på 3 månader, så de kändes riktigt skönt!
Drog en runda från Harplinge in till Halmstad och tillbaka!
MEN!! Vart var alla andra??
jobbar ni eller vågar ni inte ta ut pärlan?? Det var ju kanon för en (h)jultur idag Men nu får man nog ställa in henne för i år. (Om det inte är 20 grader varmt på Julafton och solsken, då tar jag nog en liten tur till)
God Hjul på er alla och Gott Nytt År!!
och mår