Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helställ må va säkrare men varför skulle ett helställ flytta på sig mindre än ett delat? Det har ju med storleken att göra?LayDeeOmega skrev:Jag hade lätt köpt ett helställ. Köpte ett delat förra året eftersom det är billigast osv. Hittade ett som jag gillade men ångrar mig ändå eftersom hela ställ är snyggare (smaksak) och säkrare eftersom det inte "flyttar"på sig som ett delat kan göra vid en eventuell olycka.
Mitt råd/tips: Köp ett helställ!!
Det betvivlar jag inte!Zee skrev:Jag skulle gärna vilja se dig utveckla det resonemanget lite..![]()
HanneZ skrev:Helställ må va säkrare men varför skulle ett helställ flytta på sig mindre än ett delat? Det har ju med storleken att göra?

Showtime skrev:vet inte om ja ska ha delat eller helt!
Showtime skrev:Dags att köpa nytt skinnställ o ja håller på att bli tokig.. vet inte om ja ska ha delat eller helt!
Hela skinnställ e ju så feta, o ballare me puckel osv. Medans delade e så mkt mer praktiska och billigare!
Så vad har ni för något? Vad tycker ni man ska satsa på?

PrecisK.L skrev:Tips: Sök ett ställ som hjälm,handskar å skor sitter fast i. Det måste väl vara säkrast.![]()
Nämen seriöst. Har du delat så kan du ju ta av jackan om du far på stan å tar en fika... :corn
Precis min tanke också.. O ja menar om man köper ett helställ så måste jag ju ändå köpa till en jacka bara för att ha när ja kör te föreläsningarna/jobbet..Doable skrev:Ska oxå införskaffa ett nytt ställ, men det får bli delat för min del. Såg att du precis som jag pluggar. Jag menar glider man till skolan på hojen, är ju inte en 2-timmars föreläsning i helställ det allra skönaste. Skönt att lämna byxorna hemma nån gång då o då...
Mr Helmut skrev:de där med puckel tänkte jag inte på att de kan ställa till med problem med ryggsäck men de är ändå inge gött med ryggsäck

Jo det har du ju rätt i . Första gången jag surfar med mobilenDoable skrev:Ska oxå införskaffa ett nytt ställ, men det får bli delat för min del. Såg att du precis som jag pluggar. Jag menar glider man till skolan på hojen, är ju inte en 2-timmars föreläsning i helställ det allra skönaste. Skönt att lämna byxorna hemma nån gång då o då...
Hoztic skrev:Hur får du med dig vanliga kläder när du åker till jobbet, polarna osv då?![]()
Mr Helmut skrev:har inte använt den som transportmedel så mycket men de har du ju rätt i att en ryggsäck är ju bra att ha.
Har aldrig kört med hellställ tidigare
har en lite fråga också, mitt helställ sitter serigöst obekvämt i skrevet.... kommer den även töja sig där eller sitter det allmänt trångt där också?
Jo mitt helställ är inget vidare om man ska på promenad men så fort man sätter sig på hojen är allt bra.Mr Helmut skrev:har inte använt den som transportmedel så mycket men de har du ju rätt i att en ryggsäck är ju bra att ha.
Har aldrig kört med hellställ tidigare
har en lite fråga också, mitt helställ sitter serigöst obekvämt i skrevet.... kommer den även töja sig där eller sitter det allmänt trångt där också?
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |