helt död!

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
klantade mig lite igår när ja satte ihop elsystemet efter fighterbygge.kastade om 2 kontakter en blå å en vit som ja kastade om :gnissla ,slog ju tyvärr på tändningen innan misstaget uppdagades och nu funkar inget,alltså hojen går men inget lyse,blinkers,bromsljus mm,hastighet å varavräknare funkar inte heller!kollat säkringar men dom är ok,nån som har idèer?tips mottas med öppna armar :)

superbeast skrev:
klantade mig lite igår när ja satte ihop elsystemet efter fighterbygge.kastade om 2 kontakter en blå å en vit som ja kastade om :gnissla ,slog ju tyvärr på tändningen innan misstaget uppdagades och nu funkar inget,alltså hojen går men inget lyse,blinkers,bromsljus mm,hastighet å varavräknare funkar inte heller!kollat säkringar men dom är ok,nån som har idèer?tips mottas med öppna armar :)
"Hojen går"..
Visst, men funkar laddningen..??
..bara som en indikation på hur mycket som ev rasat.
Tips: kolla spänningen över batt. Ska vara ca 13.5-14.5V om allt är Ok.
Du har nog någon säkring till som är trasig.. ännu inte hittad dock..

superbeast skrev:
Sälja :va
Låter ju skumt om allt lagt av!
Jag köper den för 30k=)
Seriöst har dom någon form av data som styr allt så kan ju du ha kört den!
Inte bra o polomkasta!:fakta
köp nytt troligen ingen idé o laga några data boxar sj om den dragit!
Kan ju kolla dioder dom har en tendens o fjutta upp om det vill sig bli fel :hihi

haha,hittat felet nu iaf,va en säkring som det stod signal på som va paj,syndes inte förren man kollade noga,haha tamigfan pinsamt ju :tungan

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis