Helsystem yoshimura !

ZX7R Krabba

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
KAWA ZX7R - 97
Har fått ett erbjudande att köpa helsystemet för 4 tusen ! Använt 700 mil !

Ska ja ta de !?

Last edited:
Kollade och ett vanligt helsystem till bågar som din går på runt 10-12lök så det är ett hyggligt pris du fått! Till R1 kostar de 25...

ska du sätta på turbo har du iallafall ingen användning av det.. annars är det väl ett skysst pris...men inte super billigt heller. pulka_mange här på sporthoj har ett helsystem till din hoj som du kanske kan få billigare tror det är ett acra...han har även en öhlinare till din hoj till salu..
-peter

Last edited:
ska du sätta på turbo har du iallafall ingen användning av det.. annars är det väl ett skysst pris...men inte super billigt heller. pulka_mange här på sporthoj har ett helsystem till din hoj som du kanske kan få billigare tror det är ett acra...han har även en öhlinare till din hoj till salu..
-peter

Ja pruta ner priset igår kväll till 3000 ;)

Så de evälbra ? :)

Hej du! Skulle inte Yoshisystemet falla dig i smaken så kan du få köpa mitt Akrapovic Race Conical med kolfiberburk för samma summa 4000. Ett system som går kanon, är i perfekt skick, och är förhållandevis lätt att bestycka rätt eftersom det inte ger någon stor dipp i registret som tex Muzzy som jag oxå provat gjorde.
Skicka ett svar i så fall.
Ha de......................Per :squid

Hej du! Skulle inte Yoshisystemet falla dig i smaken så kan du få köpa mitt Akrapovic Race Conical med kolfiberburk för samma summa 4000. Ett system som går kanon, är i perfekt skick, och är förhållandevis lätt att bestycka rätt eftersom det inte ger någon stor dipp i registret som tex Muzzy som jag oxå provat gjorde.
Skicka ett svar i så fall.
Ha de......................Per :squid

Har köpt de nu !

försökte lite snabbt att sätta på de men de gick inge vidare, måste nog ta av kylaren innan.

Du kan släppa fram kylaren mot framhjulet om du är lite försiktig så går det. Akta skärmen ,bara, den blir lätt repig. Se sen bara till att du har nya fräscha avgaspackningar och att dessa inte är pirat som plattar till sig så mycket att de hindrar avgasflödet . Jag har kunnat återanvända mina gamla tillsammans med avgasmonteringspasta och på så vis fått det tätt.
Lycka till ........Per

Du kan släppa fram kylaren mot framhjulet om du är lite försiktig så går det. Akta skärmen ,bara, den blir lätt repig. Se sen bara till att du har nya fräscha avgaspackningar och att dessa inte är pirat som plattar till sig så mycket att de hindrar avgasflödet . Jag har kunnat återanvända mina gamla tillsammans med avgasmonteringspasta och på så vis fått det tätt.
Lycka till ........Per

Aha ok ! Då låssar ja dom undre fästerna till kylaren...

Ska prova om de går me dom gamla först ? Om inte vart köper man dom annars ?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard