Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ethno skrev:2183365Nice, kostar en del dock.
Malmö-motard skrev:2183373Vet du hur mkt dubbelsystemet kostar?
Mr R skrev:218339512901 SEK Går säkert att förhandla priset till 10 000 SEK
Det jag mest undrar hur mycket kommer däcket att ta i ljuddämparna vid hopp?
Jag var ute och jagade slipon av samma anledning här under senvintern/våren. Svårt som f-n och hitta någon leverantör som _garanterade_ FIM-96dB. Hittade faktiskt bara ett som inte var ett gammalt 98-rör med buttplugg, Leo Vince.Mr R skrev:2183003Skall inhandla ett helsystem, tänkte först på akrapovic dock så håller dessa runt 98-100 db
Då de flesta banor kräver lägre db. Synd att köpa ett helsystem som man inte får köra på banor med.
Dom dubbelsystem jag sett på KTM'er så är man tvungen att svetsa fästen först på vänstersidan av ramen ovanför fotpinnen (motsvarande som på andra sidan alltså) och sen även på bakramen motsvarande högra sidan även där.Mr R skrev:2183812Spider -TACK för all bra information, SIL´S dubbelsystem såg smidigare ut.
Någon som vet hur infästningen blir, vänstra sidan av bakramen har inga fästen eller gängar man direkt i ramen?
Kommer sitta på en KTM 525 EXC -06 dock modifierad till bana![]()
Varför då inte köpa Arrows eller Leo Vince som redan är klara ?Mr R skrev:2184346Ett ganska stort ingrepp, skall ner imorgon och höra med min återförsäljare om man kan modifiera akrapovic så man kommer ner till 96db
Mr R skrev:2187509Beställde ett akrapovic helsystem i tital. Finns infästningar för olika db
Förövrigt så beställde jag även en KTM 525 EXC -06![]()
Mr R skrev:2187509Beställde ett akrapovic helsystem i tital. Finns infästningar för olika db
Förövrigt så beställde jag även en KTM 525 EXC -06![]()
Malmö-motard skrev:2187535Sweet! Blev det av Jonte Engdahl i Lödde? Han brukar ju va bäst och billigast häromkring... Grattis till nya hojjen förresten![]()
Min stackars 450 blev mätt i Lidköping bara bland 650 Husor,96db med helt titan Acra no problem alltså.Mr R skrev:2184346Ett ganska stort ingrepp, skall ner imorgon och höra med min återförsäljare om man kan modifiera akrapovic så man kommer ner till 96db
flått för att väcka gammal tråd, men ska du inte ha trimveven som ger 577cc? (med 540 kit monterat)Mr R skrev:2187595Blev en hel del godis.
KTM 525 EXC -06
540 - Kit
Akrapovic helsystem
Kit top race från beringer 6-ok/skiva/radial pump
-Rosen- skrev:2307740flått för att väcka gammal tråd, men ska du inte ha trimveven som ger 577cc? (med 540 kit monterat)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |