helsvart skinnställ

köra svart...

Dainese har ett helsvart som heter luce...italienskt märke. Det är dock sedan en tid en utgående modell men går därför att hitta till et bra pris hos dem det fortfande ligger kvar ant ex hos...kolla runt på hemsidor tex lelles kan ha kvar dem.

The Fighter på T509 konto...

Last edited:
Köpte just ett helsvart delbart skinnställ med extra CE-skydd för 1591kr inkl frakt till min fru från Louis.de

Bra passform och okej kvalitet.

sgtpepper skrev:
2565073 Det där helsvarta stället ser ut som något slags fetisch-plagg som används på klubbar där svettiga feta män leker arga lekar med varandra. - "Bring out the gimp!"

Helsvart är tråkigt! Lite vitt och grått här och där är kan man väl åtminstone kosta på sig?

Nej helsvart är ju inget för dem som är osäkra på sin sexuella läggning...hihi

Men det som skrämmer mig mest är hur du gjorde den kopplingen...:gnissla (nej förklara det inte snälla)

Svart e en perfekt grund, inga andra färger som skär sig mot sponsorns logos :D

annars så säljer Yamaha-center i haninge uppföljaren till alpine stars GPU...heter nåt annat bara..och har inte lika tjockt vaddering i stället...
ser precis lika dant ut ord. pris: 9995...nu...5995....
det går nog att få det skickat...
kör själv med GPU-stället.... fruktansvärt skönt...

dessa skinnställ påminner om superhjältars trikåer ;)

Shifts M1, vet dock inte vart man får tag på det i Sverige...
70080001F.jpg

Fifan vad snyggt det där Clover RC-100 var... I svart. Ingen som vet lite mer om det..? :yoparty

Kimmen.

Är det någon mer än jag som tycker att detta är snyggt? Wolverine :yoparty Skulle vara fräckt att ha ett sånt med skydd i och med knäpuckar.

Bifogat

• Xmen.jpg
    Xmen.jpg
    62.8 KB · Visningar: 88
Ingen som kan svara på om Clover RC-100-stället finns att köpa ifrån nån firma i Tyskland? Har inte hittat det hos mlol eller FC-Moto iaf... Kanske nån annan firma?

Kimmen.

Back