Helsingborgsmästerskap i Tourist trophy.

Du menar tryckapåallaknapparsamtidigttypavspel? :tungan

Så, vilka kommer?
Kungen?
Motorrad?
WW?
Otee?
Rickar? :näsblod
YappE?
Fler? :va

Näää inte fuskträna.. jag menade "sitterhemma med sambon och dottern för en gångs skull lediga samtidigt" dålig framförhållning - TYP

... jag e inte TV-spelstypen... mer ölhävartypen :D se you some other time... have fun...

Tt

Jobbar tyvärr hela helgen:mad: ...får ta det nästa gång, tjuvtränar med moto GP2004....:tummenupp // Näslund

Kommer och kanske får jag med mig linda också om hon inte skall jobba.

Tack för igår!

Det var jättetrevligt igår med bra gemenskap. Synd att det var så nära att jag inte vann...:rolleyes:

Var är ni alla andra idag? Klockan är efter tio och jag är första person här att skriva idag. När jag gick då var Absinthen precis på väg att öppnas upp. Kan det ha med saken att göra :confused:

Ha det bra allihopa!
:hej

2725185 Det var jättetrevligt igår med bra gemenskap. Synd att det var så nära att jag inte vann...:rolleyes:

Var är ni alla andra idag? Klockan är efter tio och jag är första person här att skriva idag. När jag gick då var Absinthen precis på väg att öppnas upp. Kan det ha med saken att göra :confused:

Ha det bra allihopa!
:hej
det har med saken att göra :sjuk

tack för en trevlig kväll...

orsaken till att jag inte vann var..

1# jag fick "öva" på en Aprilia
2# jag hade kramp i lillfingret tidigare på dan
3# jag skulle klippt mig tidigare på dan, men det fanns ingen tid, så håret hängde i ögonen på mig, så jag såg inte banan.

nu ska jag lägga mig på soffan & slappa... har precis vaknat & har lite tung skalle idag. undrar vad det beror på.

tack för en trevlig kväll...

orsaken till att jag inte vann var...

Haha, VM i dåliga undanflykter... :hihi

Nåja, regerande mästaren, Kungen, var ju inte med igår på grund av giltigt förfall så vinnaren från igår kväll komer att vid lämpligt tillfälle få köra titelfighten mot Kungen.

Nåja, vinnare igår blev YappE en sekund före mig. :gnissla
996D knep tredjeplatsen före Weloz.
Resten, ww, kajlyl, Mange, Motorrad och Linda slutade alla på en topp-10-placering!!! :)

Lite roligt var att de flesta körde snabbare varvtider med vfr400r än på MV:n.
Mange körde förstås snabbast på 954:an.

Nåväl, det här kommer vi säkert göra om snart då det verkar som att fler vill vara med men inte kunde. :)

Tack för en kul kväll :)

Jag tänker inte komma med massor av bortförklarningar till varför jag inte vann, utan istället förklara att jag faktiskt vann!
Stora tävlingen blev väldigt rörig då det dök upp nytt folk då och då, dessutom gick den på nån nascar bana, inte ok. Mao så gills första racet på ringen, där jag fick bästa tid då värdens tid självklart inte räknas p.g.a. otillåten träning aka doping. Slutsatts jag vann!! :banana

jomen då var men människa igen då!!
tack för en jätte trevlig kväll!!
Min börtförklaring är att jag inte ville förnedra er killar, det vore ju jätte pinsamt för er att förlora mot en tjej :).
Här skall det tränas månntro! så nästa gång får det bli Moto GP (xbox)....
på scooter
ps . det var tur att det inte blev e-fest här jag hade inte blitt poppppppis.
ha det bäst!!!!

Tackar för en trevlig kväll.
Jag hade inga som helst problem att komma upp vid sju.
Men så slapp jag ju absinthen och andra starkvaror.

Trevligt Per :tummenupp (och alla ni andra) :)

Ni vet nog alla innerst inne att jag förtjänade en bättre placering i tävlingen, om det inte vore för allt liv och stök som gjorde att man inte kunde köra ett helt varv med full koncentration.
Dessutom satt jag nog längst ifrån tv'n av alla, typ 6-7 meter :mad:

Absinthen missade nog jag tyvärr :va

Stort tack till David som fixade förstklassig transport hem:Bugar

Detta får vi göra om!

Det var trevligt.... Tack Per!
Sorry för jag blev lite sen.... Tror bestämmt att det är nån jefel som smittat av sig med det här o inte kunna hålla tider.. ( ingen nämnd men han vet vem han e :D )

Weloz du o jag skåla ju med den röe... :rofl Glömde du det efter du drack den Gröne

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT